Biedronka wprowadza zmiany. Przez koronawirusa

i

Autor: mat. prasowy Biedronka Biedronka wprowadza zmiany. Przez koronawirusa

Biedronka wesprze polskich producentów. Lokalne produkty w atrakcyjnych cenach

2020-04-16 15:37

W dobie epidemii koronawirusa i nadchodzącego kryzysu ekonomicznego wzajemna pomoc i solidarność w biznesie jest niezbędna. Polskie firmy wzorowo zdają egzamin wparcia służb medycznych, teraz pora na poprawienie sytuacji krajowej gospodarki. Biedronka jako jeden z liderów sprzedaży wyciąga pomocną dłoń do małych polskich firm w ramach akcji „Czas na wspieranie małych producentów”. Za pośrednictwem ponad 3000 sklepów sieci produkty mogą teraz dotrzeć do milionów nowych klientów.

Jak informuje sieć w swoim komunikacie do współpracy zaproszeni będą producenci, którzy do tej pory działali na rynku regionalnie, bądź z racji mniejszego zasięgu swojej działalności, nie byli w stanie osiągnąć skali wymaganej przez największą polską sieć handlową. Sieć elastycznie podchodzi do możliwości konkretnych producentów, dopuszczając również współpracę na poziomie regionalnym, z dostawami np. do jednego centrum dystrybucyjnego. Zgłoszenie chęci współpracy z Biedronką zostało teraz maksymalnie uproszczone, wystarczy wypełnić specjalnie przygotowany formularz kontaktowy dostępny na stronie akcji, a przedstawiciele sieci sami się skontaktują w ciągu 2 tygodni.

Czytaj również: Nowe maseczki ochronne w Biedronce. Jaka cena? Sprawdź ofertę

- W Biedronce wierzymy, że dobra współpraca i zaufanie - szczególnie w trudnych momentach - może przynieść wiele dobrego dla nas wszystkich w przyszłości. Jeszcze szerzej otwieramy się więc na współpracę z polskimi mniejszymi producentami. Wiemy, że obecna sytuacja to dla nich duże wyzwanie. Chcemy im jasno powiedzieć – bądźcie z nami, pokażcie nam, co dobrego oferujecie, a dzięki nam dotrzecie do milionów klientów Biedronki. W ten bardzo konkretny sposób Biedronka wspiera polską gospodarkę mówi Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Korzyści z tej akcji odczują również klienci sklepów Biedronka. Dzięki niej zwiększy się bowiem różnorodność produktowa, a poszukiwane i cenione przez klientów produkty regionalne, znajdą swoje miejsce na półkach ich ulubionych sklepów. Oferta dostępna w ramach akcji będzie zmienna w zależności od regionu, a nawet wybranych sklepów w danym województwie.

Sprawdź też: Ponad 2 miliardy złotych strat w klubach fitness przez koronawirusa

W 2019 sieć Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców i pochodziło od nich aż 93 proc. produktów sprzedawanych w sklepach sieci. Teraz do ich grona dołączają kolejni. W ramach pierwszej oferty Biedronki są już dostępne znane i cenione produkty regionalne: Kefir naturalny z Bychawy Lublanka 400 g (1,99 zł a butelkę), Andruty Kaliskie 60 g w cenie 3,49 zł za opakowanie, a nawet mydło dermatologiczne z glinką kambryjską Dermaglin 100 g za 4,99 zł za sztukę.

Czytaj “Super Express” bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie “Super Express” KLIKNIJ tutaj

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze