Biedronka

i

Autor: MATERIAŁY PRASOWE Biedronka

Wielkie otwarcie nowej Biedronki! Takiego sklepu jeszcze nie było [WIDEO]

2019-11-27 15:15

W miniony wtorek, 26 listopada 2019 roku Biedronka oficjalnie otworzyła swój najnowocześniejszy sklep i w związku z tym przygotowała wielkie promocje. Najnowsza placówka, którą Jeronimo Martins Polska otworzyło na warszawskiej Białołęce będzie oferować m.in. Wi-Fi dla klientów, ofertę dań lunchowych i proekologiczne rozwiązania.

Wielkie otwarcie nowej Biedronki na Białołęce w Warszawie to prawdziwa rewolucja. Nowoczesna Biedronka przy ul. Modlińskiej będzie bowiem zupełnie nową jakością i, przede wszystkim, sklepem przyjaznym środowisku.

- Zmienia się styl życia Polaków, którzy mają coraz mniej czasu, a ich potrzeby i aspiracje rosną. Zakupy w Biedronce też dynamicznie się zmieniają. Mamy nadzieję, że mieszkańcy Białołęki będą chętnie odwiedzać nasz najnowocześniejszy, ekologiczny sklep przy ul. Modlińskiej, który jako dobry sąsiad szybko stanie się częścią lokalnej społeczności i wpłynie na wzrost percepcji jakości Biedronki. Na miejscu na klientów czeka szeroka oferta świeżych produktów, przygotowana przez naszych Świeżoznawców, i zupełnie nowe doświadczenie zakupowe – zapowiada Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci Biedronka.

Czym wyróżnia się nowy sklep Biedronki? Mająca niemal 700 m2 placówka na Białołęce ma na dachu zainstalowane 160 paneli fotowoltaicznych o mocy 310 Wp każdy. Zmotoryzowani klienci będą mogli skorzystać z bezpłatnej, dwustanowiskowej stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Rowerzyści otrzymają do dyspozycji stację Veturilo „Biedronka-Modlińska” z 15 stanowiskami.

W samym sklepie zamiast tradycyjnych papierowych reklam są wyłącznie ekrany LCD oraz nowoczesny system klimatyzacji i chłodzenia, funkcjonujący w oparciu o naturalne gazy. Klienci mogą skorzystać też z bezpłatnego Wi-Fi oraz samoobsługowych kas. Owoce, warzywa czy pieczywo w nowej Biedronce pakujemy do papierowych, w pełni recyklingowych toreb. W środku znajduje się też punk „Kawa i ciacho”, gdzie klienci nie tylko kupią kawę, ale także lunch.

- Mamy coraz mniej czasu i coraz częściej gdzieś się spieszymy. To rozwiązanie skierowane jest w szczególności do tych klientów Biedronki, którzy nie mają czasu na duże zakupy i nie chcą stać w kolejce, aby kupić dobrą kawę czy szybki lunch w drodze do pracy lub w jej trakcie. Za produkty kupione w kąciku kawowym klienci mogą zapłacić bezpośrednio przy nim – opowiada Paweł Stolecki.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze