Wzrasta świadomość wpływu pożywienia na zdrowie oraz samopoczucie, co przekłada się na poszukiwanie przez konsumentów produktów w pełni naturalnych, niskoprzetworzonych, świeżych i najlepiej roślinnych, w tym wegańskich. Coraz więcej osób rezygnuje z jedzenia mięsa, więc roślinna kuchnia wdziera się w restauracyjne menu. Wegańskie hot dogi doskonale przyjęły się w sklepach IKEA, a także w ofercie znanej stacji benzynowych. Rozwiązania takie planują wprowadzić do swojej oferty także sieć sklepów Żabka i McDonald's.
Zobacz również: Zakupy w Kauflandzie z własnym pojemnikiem
W kontekście mody na danie wegańskie krok Burger Kinga wydaje się wyjątkowo odważny. Sieć wprowadza do sprzedaży frytki z kurczaka, w Polsce zadebiutowały one w trzech specjalnie zaprojektowanych pudełkach - z Lalą - zabieganą blogerką, Pakerem i Raperem, który reprezentuje Burger Kinga.
Czytaj także: Chcesz jeść za darmo? Zostać testerem produktów Aldi
To jednak nie wszystko, w ramach prowadzonej kampanii reklamowej zaplanowane specjalne aktywacje. Użytkownicy Instagrama będą mogli m.in. zrobić selfie przy wykorzystaniu specjalnych masek oraz wygrać kupony na Chicken Fries.

i