Second-hand w Carrefour
Second-hand w Carrefour to pomysł, który zaskakuje klientów. Tym razem, ci którzy robią zakupy w warszawskim centrum handlowym Westfield (dawna Arkadia) mogli się mocno zdziwić, gdy w Carrefour dostrzegli specjalnie odseparowaną część supermarketu a w niej w sprzedaży wyłącznie towary z drugiej ręki. To nowatorski pomysł sieci na sprzedaż produktów w niskich cenach. W niektórych hipermarketach Carrefour działają cieszące się popularnością, tzw. strefy outletowe, które oferują klientom atrakcyjne, bo tańsze nawet o 70 proc. ceny produktów. Sprzedaż towarów z drugiej ręki w tej sieci handlowej to dopiero test. Jeśli jednak format się sprawdzi, możemy spodziewać się podobnych second-handów w całej Polsce. Wiadomo, że kupując produkty używane trzeba być czujnym, ale Antoine Matevet, dyrektor ds. strategii transformacji w sieci Carrefour Polska zapewniał, że wszystkie towary, które oferuje second-hand zostały odnowione i przeszły testy. Co będzie można kupić w takim second-handzie? Sprzęt elektroniczny, komputery, telefony komórkowe, laptopy, czy akcesoria komputerowe.
Carrefour promocje i ekologia
Dlaczego Carrefour zdecydował się na sprzedaż towarów z drugiej ręki. Nie chodzi jedynie o okazyjne ceny, możliwość udzielenia dużych rabatów, czy bycie konkurencyjnym na rynku pod względem cen. Drugi i wcale nie mniej ważny aspekt to ekologia. Dawanie „drugiego życia” przedmiotom redukuje ilość odpadów, korzystnie wpływając na ochrona środowiska i klimatu.