Ekologiczne czyszczenie. Rewolucja w Lidlu

2019-09-20 12:07 KaJa
Lidl sklep
Autor: materiały prasowe Lidl sklep

Naturalne kosmetyki już od dłuższego czasu mają grupę wiernych fanów. Tym razem czas na kolejny krok, w ofercie Lidla pojawiła się nowa linia środków do czyszczenia Pure Home by W5. To produkty zawierające nawet do 98 proc. składników pochodzenia naturalnego i w 100 proc. wyprodukowane w Polsce. To jednak nie wszystko, opakowania linii Pure Home by W5 nadają się w 100 proc. do recyklingu.

Ochrona środowiska to obecnie najważniejszy temat z jakim mierzą się wielkie koncerny i producenci chemii i kosmetyków. Lidl Polska wprowadził na stałe nową linię środków czystości, czyli Pure Home by W5. Nowości są wyprodukowane ze składników pochodzenia naturalnego, zawierają ich nawet do 98 proc. Pełny zestaw to 6 produktów, które w zupełności wystarczą do wyczyszczenia całego domu. W skład linii wchodzą: płyn do mycia naczyń, płyn do czyszczenia łazienki, płyn do czyszczenia kuchni, płyn do mycia szyb i luster, płyn do czyszczenia podłóg i płyn do WC, a wszystko przyjemnie pachnące bazylią i mandarynką, czarną porzeczką a nawet rabarbarem.

Biedronka da kromkę chleba dla sąsiada. Wspólna akcja z Caritas

Oferowane przez Lidl produkty nie zawierają parabenów, alergenów i sztucznych barwników sprawia, że są bezpieczne dla wszystkich domowników, nawet małych dzieci i zwierząt. Opakowania również są przyjazne dla środowiska, są wytworzone w 100 proc. z surowców pochodzących z recyklingu.

Tego jeszcze nie było! Ubrania ze śmieci w Lidlu

- Cieszymy się, że możemy oddać w ręce klientów kolejny produkt przyjazny dla środowiska. Naturalny skład i opakowanie pochodzące z surowców z recyklingu doskonale wpisują się w strategię Lidl Polska, której celem jest ograniczenie ilości plastiku i prowadzenie gospodarki w obiegu zamkniętym. Dzięki temu, że produkt jest lokalny – linia Pure Home by W5 wytwarzana jest w Polsce – wspieramy polską gospodarkę a przez skrócenie drogi transportu minimalizujemy ślad węglowy produktu – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.