- Dobre relacje z naszymi klientami to jeden z priorytetów działalności Generali. Za cel stawiamy sobie budowanie wieloletniego partnerstwa z osobami korzystającymi z naszych produktów i wspieranie ich na każdym etapie życia. Możemy to osiągnąć poprzez dialog i gotowość do wysłuchiwania wzajemnych oczekiwań. Cieszę się, że taka postawa Generali jest doceniana, m.in. przez KNF – powiedział Andrea Simoncelli, Prezes Generali Polska.
Wyróżnienie, które po raz trzeci zdobyło Generali to zasługa propagowania idei polubownego rozwiązywania sporów ze swoimi klientami w Centrum Mediacji Sądu Polubownego przy KNF oraz za wysoki poziom dialogu.
Tytuł jest przyznawany przez Komisję Nadzoru Finansowego od 2014 roku, przez Kapitułę w składzie: Przewodniczący KNF, Prezes Sądu Polubownego przy KNF oraz trzech członków Zgromadzenia Ogólnego Arbitrów i Mediatorów Sądu Polubownego przy KNF wybranych przez to gremium.