O zwrot mają prawo ubiegać się wybrani klienci, którzy dokonali zakupów w salonach meblowych Agata Meble (obecnie salony Agata) między 2 a 15 lutego 2015 r., 23 lutego a 8 marca 2015 r. lub 13 a 22 marca 2015 roku. Zgodnie z decyzją UOKiK, wszystkim klientom salonów Agata Meble (dzisiaj Agata) przysługiwał rabat w wysokości 10 proc. ceny sprzedaży towarów objętych trzema zeszłorocznymi promocjami.
Można odzyskać 10 proc. wartości zakupów zrobionych między 2 a 15 lutego 2015 r. w czasie obowiązywania promocji „20 rat 0% albo rabat 10% na cały asortyment towarów – wybierz promocję dla siebie", 10 proc. wartości zakupów zrobionych między 23 lutego a 8 marca 2015 r. w czasie obowiązywania promocji „30 rat 0% albo rabaty do 30% na cały asortyment towarów – wybierz promocję dla siebie" oraz 10 proc. wartości zakupów zrobionych między 13 a 22 marca 2015 r. w ramach promocji „10 rat 0% i rabat 10% – skorzystaj z dwóch promocji na raz", jeżeli obniżka nie została jeszcze uwzględniona w cenie sprzedaży.
Zobacz także: Jak odzyskać 10 proc. kwoty zakupów w Black Red White? [WYJAŚNIAMY krok po kroku]
Aby odebrać równowartość rabatu w wysokości 10 proc. ceny zakupu, należy postępować zgodnie z niżej opisaną procedurą.
Procedura zwrotu w salonach Agata
1. Przygotuj dowód dokonania zakupu towarów, które nie zostały objęte wymienionymi wyżej promocjami.
2. Udaj się do wyznaczonej kasy w dowolnie wybranym salonie Agata.
3. Okaż odpowiednie dowody zakupu.
Obsługa sklepu odda ci nadpłatę bezpośrednio po okazaniu dowodu zakupu. Zwrotu możesz dokonać w każdym salonie Agata w ciągu 3 miesięcy od daty ukazania się ogłoszenia prasowego, tj. od 18 sierpnia 2016 roku. Komunikat o procedurze zwrotów został opublikowany w dzienniku „Rzeczpospolita" oraz na stronie internetowej sieci Agata.
Źródło: agatameble.pl