Spółka Black Red White zobowiązała się do zwrotu 10 proc. ceny każdego produktu zakupionego między 2 a 12 stycznia 2015 r. w salonach „Black Red White". Stawia tylko jeden warunek: towar nie mógł być objęty rabatem Cały Asortyment. Spółka Black Red White dobrowolnie pokryje część wydatków poniesionych przez klientów po tym, jak Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów orzekł, że informacje o promocji "Rabat 10 proc. na Cały Asortyment" ze stycznia 2015 r. wprowadzały klientów w błąd. Z reklam wynikało z nich, że rabat obejmuje wszystkie produkty, podczas kiedy w rzeczywistości przecena obejmowała tylko na wybrany asortyment.
Jeżeli robiłeś/-aś zakupy w BRW między 2 a 12 stycznia 2015 r., postępuj zgodnie z opisaną niżej procedurą.
Jak uzyskać zwrot 10 proc. online?
1. Sprawdź, czy przysługiwał ci "Rabat 10 proc. na Cały Asortyment".
2. Jeżeli nie otrzymałeś/-aś zniżki, skopiuj dowód zakupu.
3. Otwórz formularz żądania zwrotu 10 proc. ceny każdego produktu.
(Formularz znajdziesz pod adresem www.brw.com.pl/zwrot10procent#salony na dole strony.)
4. Wypełnij Formularz do zgłoszenia żądania zwrotu.
Pamiętaj, aby podać swoje imię, nazwisko oraz nazwę i numer rachunku bankowego (przy zwrocie przelewem), bądź adres pocztowy (przy zwrocie przekazem pocztowym).
5. Do wypełnionego formularza dodaj skan lub zdjęcie dowodu zakupu.
(Honorowane są: paragony, faktury, wydruki z terminali płatniczych (przy płatności kartą), wyciągi z rachunku bankowego (przy płatności kartą lub przelewem) oraz potwierdzenia zamówienia przesłanego mailem (w przypadku sprzedaży internetowej).
6. Jeżeli wszystkie wymagane pola są wypełnione, wyślij formularz.
7. Żądanie zwrotu wraz z wymaganym załącznikiem możesz również przesłać na adres: [email protected].
Przeczytaj również: Robiłeś zakupy w Agata Meble lub Black Red White? Sklepy muszą oddać ci 10 proc. ceny mebli
Jak uzyskać zwrot 10 proc. w salonie sprzedaży?
1. Sprawdź, czy przysługiwał ci "Rabat 10 proc. na Cały Asortyment".
2. Jeżeli nie otrzymałeś/-aś zniżki, skopiuj dowód zakupu.
3. Napisz żądanie zwrotu 10 proc. ceny każdego produktu.
Pamiętaj, aby podać swoje imię, nazwisko oraz nazwę i numer rachunku bankowego (przy zwrocie przelewem), bądź adres pocztowy (przy zwrocie przekazem pocztowym).
4. Sprawdź listę salonów, które udzielają zwrotów pod adresem www.brw.com.pl/zwrot10procent#salony.
5. Udaj się do wybranego punktu sprzedaży wraz z żądaniem zwrotu i dowodem zakupu.
Zobacz także: Jak odzyskać 10 proc. ceny zakupów w Agata Meble i Black Red White?
Zwrotu 10 proc. ceny możesz żądać w terminie 3 miesięcy od daty ukazania się ogłoszenia prasowego, publikacji na stronie internetowej spółki Black Red White lub otrzymania w tej sprawie wiadomości email.
Jeżeli twoje żądanie zostanie rozpatrzone pomyślnie, przed zwróceniem nadpłaty BRW może zażądać okazania oryginału dowodu zakupu.
BRW odda ci wymaganą kwotę w ciągu 1 miesiąca od zgłoszenia przez ciebie żądania zwrotu, pod warunkiem, że przysługuje ci prawo do zwrotu 10 proc. nadpłaty.
Źródła: Gazeta Wyborcza (20 października 2016), brw.com.pl/zwrot10procent