Jak odzyskać 10 proc. kwoty zakupów w Black Red White?

i

Autor: Facebook Black Red White

Jak odzyskać 10 proc. kwoty zakupów w Black Red White? [WYJAŚNIAMY krok po kroku]

2016-10-20 13:19

Klienci salonów meblowych Black Red White oraz Agata Meble mogą liczyć na zwrot 10 proc. wydatków poniesionych na zakupy. Sprawdź, czy przysługuje ci zwrot i co zrobić, żeby odzyskać pieniądze.

Spółka Black Red White zobowiązała się do zwrotu 10 proc. ceny każdego produktu zakupionego między 2 a 12 stycznia 2015 r. w salonach „Black Red White". Stawia tylko jeden warunek: towar nie mógł być objęty rabatem Cały Asortyment. Spółka Black Red White dobrowolnie pokryje część wydatków poniesionych przez klientów po tym, jak Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów orzekł, że informacje o promocji "Rabat 10 proc. na Cały Asortyment" ze stycznia 2015 r. wprowadzały klientów w błąd. Z reklam wynikało z nich, że rabat obejmuje wszystkie produkty, podczas kiedy w rzeczywistości przecena obejmowała tylko na wybrany asortyment.

Jeżeli robiłeś/-aś zakupy w BRW między 2 a 12 stycznia 2015 r., postępuj zgodnie z opisaną niżej procedurą.

Jak uzyskać zwrot 10 proc. online?

1. Sprawdź, czy przysługiwał ci "Rabat 10 proc. na Cały Asortyment".
2. Jeżeli nie otrzymałeś/-aś zniżki, skopiuj dowód zakupu.
3. Otwórz formularz żądania zwrotu 10 proc. ceny każdego produktu.
(Formularz znajdziesz pod adresem www.brw.com.pl/zwrot10procent#salony na dole strony.)
4. Wypełnij Formularz do zgłoszenia żądania zwrotu.
Pamiętaj, aby podać swoje imię, nazwisko oraz nazwę i numer rachunku bankowego (przy zwrocie przelewem), bądź adres pocztowy (przy zwrocie przekazem pocztowym).
5. Do wypełnionego formularza dodaj skan lub zdjęcie dowodu zakupu.
(Honorowane są: paragony, faktury, wydruki z terminali płatniczych (przy płatności kartą), wyciągi z rachunku bankowego (przy płatności kartą lub przelewem) oraz potwierdzenia zamówienia przesłanego mailem (w przypadku sprzedaży internetowej).
6. Jeżeli wszystkie wymagane pola są wypełnione, wyślij formularz.
7. Żądanie zwrotu wraz z wymaganym załącznikiem możesz również przesłać na adres: [email protected].

Przeczytaj również: Robiłeś zakupy w Agata Meble lub Black Red White? Sklepy muszą oddać ci 10 proc. ceny mebli

Jak uzyskać zwrot 10 proc. w salonie sprzedaży?

1. Sprawdź, czy przysługiwał ci "Rabat 10 proc. na Cały Asortyment".
2. Jeżeli nie otrzymałeś/-aś zniżki, skopiuj dowód zakupu.
3. Napisz żądanie zwrotu 10 proc. ceny każdego produktu.
Pamiętaj, aby podać swoje imię, nazwisko oraz nazwę i numer rachunku bankowego (przy zwrocie przelewem), bądź adres pocztowy (przy zwrocie przekazem pocztowym).
4. Sprawdź listę salonów, które udzielają zwrotów pod adresem www.brw.com.pl/zwrot10procent#salony.
5. Udaj się do wybranego punktu sprzedaży wraz z żądaniem zwrotu i dowodem zakupu.

Zobacz także: Jak odzyskać 10 proc. ceny zakupów w Agata Meble i Black Red White?

Zwrotu 10 proc. ceny możesz żądać w terminie 3 miesięcy od daty ukazania się ogłoszenia prasowego, publikacji na stronie internetowej spółki Black Red White lub otrzymania w tej sprawie wiadomości email.

Jeżeli twoje żądanie zostanie rozpatrzone pomyślnie, przed zwróceniem nadpłaty BRW może zażądać okazania oryginału dowodu zakupu.

BRW odda ci wymaganą kwotę w ciągu 1 miesiąca od zgłoszenia przez ciebie żądania zwrotu, pod warunkiem, że przysługuje ci prawo do zwrotu 10 proc. nadpłaty.

Źródła: Gazeta Wyborcza (20 października 2016), brw.com.pl/zwrot10procent

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze