Jerzy Dudek już od lutego występuje w spocie reklamowym Heinekena, na którym firma zapowiada przeniesienie emocji ze stadionów i srebrnych ekranów do kin na całym świecie. Kolejnym elementem kampanii ma być wprowadzenie na rynek limitowanych puszek piwa, na których utrwalony zostanie właśnie wizerunek wielokrotnego reprezentanta Polski. Unikatowo opakowane piwo dostępne będzie jednak tylko i wyłącznie na terenie naszego kraju.
ZOBACZ: Ministerstwo Zdrowia chce ograniczyć reklamę piwa. Polacy mówią "nie"
To nie jedyne emocje, które zaserwuje nam Heineken. Kolejnym elementem kampanii pod hasłem "Poczuj legendarne emocje" zorganizowanej przez światowy koncern będzie także najdłuższa w historii marki loteria konsumencka. Do wygrania są wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów i Superpucharu Europy, PlayStation 4 Pro z zestawem VR oraz 30 piłek z podpisem Jerzego Dudka. Chętni do wzięcia udziału w loterii muszą kupić piwo Heineken, wejść na stronę heineken.com.pl i wpisać kod spod kapsla lub zawleczki.
ŹRÓDŁO: Dlahandlu.pl