Planowana jest przerwa w dostępie do:
– strony internetowej www.bph.pl;
– systemów bankowości internetowej: Sez@m, BusinessNet i M@kler;
– bankowości mobilnej;
– płatności „Przelew z BPH" w sklepach internetowych;
– infolinii obsługujących klientów indywidualnych, biznesowych, korporacyjnych oraz klientów Biura Maklerskiego.
4 listopada 2016 r. oddziały własne Banku BPH będą czynne do godz. 15.00, natomiast centra biznesowe oraz placówki partnerskie będą tego dnia działały normalnie.
Sprawdź także: Ważne zmiany dla klientów Banku BPH! Przeczytaj, jeśli masz tutaj konto lub kredyt
„Niedostępność systemów bankowych nie będzie miała wpływu na realizację transakcji kartami płatniczymi. W tym czasie klienci będą mogli płacić nimi w sklepach i punktach usługowych oraz w Internecie, a także wypłacać środki z bankomatów" – czytamy w komunikacie banku.
BPH zapewnił również, że planowana przerwa nie wpłynie na możliwość telefonicznego zastrzegania kart płatniczych. Usługa będzie dostępna jak dotychczas pod numerami: +48 58 300 75 00 i 801 889 889.
Źródło: Bank BPH