Kampania #ZeroKompromisów nabiera rozpędu

i

Autor: Shutterstock

Kampania #Zero Kompromisów nabiera rozpędu

2020-12-23 16:53

Choć polskie prawo wyraźnie zakazuje sprzedaży produktów do wapowania osobom niepełnoletnim, nie wszyscy go przestrzegają. Kampania uruchomiona trzy miesiące temu przez sieć sprzedającą takie produkty, ma zwrócić uwagę ten problem.

We wrześniu br. ruszyła ogólnopolska kampania pod hasłem „Zero kompromisów” nawołująca przedsiębiorców i ich pracowników do przestrzegania zakazu sprzedaży e-papierosów nieletnim. Akcję zainicjowała należąca do British American Tobacco (BAT) sieć eSmoking World.

By chronić młodzież

Nie bez powodu początek kampanii przypadł na wrzesień, bo tradycyjnie ten czas kojarzymy z powrotem młodzieży do obowiązku szkolnego i szczególną refleksją nad potencjalnymi zagrożeniami. Do udziału w kampanii „Zero kompromisów” sieć należąca do BAT zachęca przedstawicieli branży, producentów, sprzedawców i sieci handlowe. Chodzi o to, by wszyscy, którym leży na sercu przeciwdziałanie dostępowi młodzieży do produktów i akcesoriów do wapowania mówili jednym głosem. Dzięki takiemu połączeniu sił jest szansa na to, że kampania przyniesie spodziewany skutek. Jak deklaruje BAT, do akcji przyłączają się już kolejne sieci sprzedaży.

Zero kompromisów – dla lepszego jutra

Kampania „Zero kompromisów” doskonale wpisuje się w nową strategię BAT – A Better Tomorrow. Jej celem jest zrównoważony rozwój firmy, przy jednoczesnym spełnieniu zobowiązań społecznych i środowiskowych. Chodzi tu nie tylko o zwiększenie udziału produktów alternatywnych jako opcji potencjalnie mniej szkodliwej dla zdrowia, ale też niedopuszczanie do sprzedaży takich wyrobów osobom nieletnim. Warto zwrócić uwagę na to, że w punktach należącej do BAT sieci nie sprzedaje się produktów także dorosłym, w przypadku których istnieje choćby podejrzenie, że dany zakup może być przekazany osobie nieletniej.

PARTNEREM MATERIAŁU JEST BAT

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze