T-Mobile wyłączył sieć 3G. Klienci zgłaszają utrudnienia
Wyłączenie sieci 3G zapowiada większość operatorów komórkowych. Pod koniec kwietnia br. taką decyzję podjął T-Mobile co przysporzyło wielu kłopotów klientom posiadającym starsze modele telefonów.
"O stopniowym wygaszaniu standardu 3G informowaliśmy naszym klientów już od 2021 r. Mimo szerokich i licznych kampanii zachęcających do bezpłatnej wymiany kart SIM nadal trafiają do nas zgłoszenia od klientów, którzy korzystają ze starych kart SIM czy telefonów niepozwalających na korzystanie z LTE/5G i VoLTE. Takim klientom staramy się jak najszybciej pomóc i umożliwić im swobodne korzystanie z naszej sieci" - informuje biuro prasowe T-Mobile cytowane przez TVN 24 Biznes.
Operator komórkowy zapewnia o stałym monitorowaniu sieci
Jak podkreśla Business Insider, osoby, które nie posiadają nowych kart SIM mogą mieć problem z nawiązywaniem lub odbieraniem połączeń oraz dostępem do internetu. W najgorszej sytuacji są klienci posiadający telefony komórkowe sprzed 2016 roku.
"Wzmacniamy jej zasięg (sieci) w miejscach, w których klienci sygnalizują nam jego mniejszą moc – na bieżąco reagujmy na każde zgłoszenie" - podkreślają przedstawiciele T-Mobile.
Polecany artykuł: