Są obostrzenia w sklepach

i

Autor: Pixabay

Kolejna sieć sklepów rusza ze swoją aplikacją. Promocje będą spersonalizowane pod klienta

2020-10-20 14:54

Swoje 20 urodziny obchodzą właśnie sklepy Groszek, to jedna z największych w Polsce sieci lokali franczyzowych, organizowana przez Grupę Eurocash. Z tej okazji placówki sieci czeka wiele zmian. Zyskają one nowy logotyp, identyfikację wizualną i nową aranżację wnętrza. To jednak nie wszystko, uruchomiono również nową aplikację dla konsumentów i system „Groszek POS” dla swoich franczyzobiorców, który pozwala m.in. na tworzenie spersonalizowanych promocji.

- To kolejna z sieci organizowanych przez naszą Grupę, która w ostatnim czasie zmienia logotyp i wprowadza szereg nowych rozwiązań do sklepów, które mają podnosić ich konkurencyjność na dynamicznie zmieniającym się rynku handlu detalicznego. Stałe wsparcie w budowaniu przewag małych i średnich sklepów to niezmiennie misja całej naszej Grupy – mówi Jacek Owczarek, członek zarządu Grupy Eurocash. Jeśli natomiast chodzi o sam proces wdrażania nowej wizualizacji, to sukcesywnie będziemy ją wprowadzać do wszystkich Groszków w Polsce. Od razu natomiast otrzymają ją nowe sklepy, dopiero przystępujące do sieci. Aktualnie nową wizualizację można zobaczyć w dwóch sklepach Groszek – w Polichnie i Józefowie nad Wisłą, ale lada moment dołączą do nich kolejne placówki – dodaje Owczarek.

Choć sklepy Groszek nadal będą zielono-żółto-czerwone, to zmieni się oklejenie witryn i kasetony. Zmianom ulegnie również aranżacja wewnątrz sklepów. Pojawią się w nich nowe regały z drewna buczynowego, oznaczenia regałów i stref promocji, co pozwoli w łatwy sposób znaleźć klientom poszukiwany produkt. Pojawi się również nowa aranżacja i dodatkowe oświetlenie specjalistycznych stoisk mięsnych, warzywnych i piekarniczych.

Zobacz także: Biedronka czynna całą dobę. LISTA WSZYSTKICH CAŁODOBOWYCH Biedronek. SPRAWDŹ ADRESY

Kolejną niespodzianką z okazji 20-lecia sieci jest wprowadzenie nowej aplikacji mobilnej dla konsumentów „Groszek”. Aplikacja pozwala na prosty i szybki dostęp do najnowszych ofert. Znajdą się w niej m.in. informacje o nowej gazetce sklepu, a także o promocjach cenowych i wielosztukowych. Można też sprawdzić w niej godziny otwarcia wybranego sklepu i dostępne usługi. Pozwala ona również wysłać wiadomość bezpośrednio do sklepu, by podzielić się swoimi spostrzeżeniami lub poprosić o zamówienie jakiegoś produktu na specjalną okazję. W sekcji „Przydatne linki” znajdują się informacje o konkursach na Facebooku sieci, czy nowych filmikach publikowanych na kanale YouTube. Aplikacja dostępna jest do pobrania w sklepach Google Play i App Store.

Czytaj również: Szukasz pracy? Opiekunki do dzieci mogą liczyć na zawrotną pensję!

Olsztyn. Policja szuka kobiety, która ukradła mięso

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze