Sieć Kaufland będzie sprzedawać swoje produkty online. Nie będzie to jednak wyglądać tak jak w większości innych sklepów. Klient nie będzie mógł wybrać produktów, które go interesują. W zamian sieć przygotowała paczki z najpotrzebniejszymi artykułami spożywczymi i higienicznymi. Warto podkreślić, że projekt realizowany jest we współpracy ze sklepem internetowym Mango.
Czytaj także: Franczyzobiorca Żabki – mamy wsparcie sieci
- W obliczu aktualnej sytuacji epidemiologicznej wspólnie z dostawcami robimy wszystko, aby zapewnić klientom dostęp do potrzebnych artykułów. Z myślą o nich, a szczególnie o osobach starszych, dla których dzisiaj codzienne zakupy mogą stanowić duże wyzwanie, rozpoczynamy sprzedaż paczek z produktami pierwszej potrzeby za pośrednictwem firmy telezakupowej Mango - powiedziała Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.
W proponowanych przez Kaufland paczkach znajdzie się 30 podstawowych produktów, które cieszą się największą popularnością. Będą to artykuły pierwszej potrzeby, takie jak np. mąka, makaron, ryż, mleko, cukier, herbata, sosy pomidorowe, olej czy papier toaletowy - produkty zarówno markowe jak i marek własnych Kauflandu. Cena takiego zamówienia wyniesie 115,98 złotych, plus 19,99 złotych za przesyłkę.
Sprawdź też: Światowy Dzień Świadomości Autyzmu: Lidl wprowadza ciche godziny
Dodatkowo w związku z wprowadzonymi wytycznymi sieć wydłużyła także godziny otwarcia swoich placówek. Od 1 kwietnia 2020 sklepy Kaufland są czynne w godzinach 6:00-23:00