POLOmarket świętuje swoje 26. urodziny
Grupę POLOmarket tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy, a także spółka logistyczno-zakupowa dysponująca trzema centrami logistycznymi. Firma rozpoczynała działalność w 1997 roku z 27. sklepami. Dziś jest to już 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski, z obrotem netto powyżej 3,0 mld złotych rocznie. Sklepy sieci POLOmarket odwiedza miesięcznie blisko 9 mln Klientów. Obecnie POLOmarket daje zatrudnienie 5 500 osobom.
- "Marka POLOmarket rozwija się na rynku już od 1997 roku. Zaczynaliśmy od 27 sklepów spożywczych ulokowanych w 5 miastach. Dziś sieć liczy 280 placówek w całej Polsce, w dalszym ciągu działając w oparciu wyłącznie o polski kapitał, co czyni POLOmarket największą polską siecią supermarketów na rynku" – mówi Jarosław Brudnicki, Członek Zarządu i Dyrektor Zakupów w POLOmarkecie.
Wielki konkurs z okazji urodzin POLOmarketu
W każdym z trzech tygodni akcji urodzinowej POLOmarketu do wygrania są bony towarowe o łącznej wartości 13 000 zł do wykorzystania przez rok w dowolnych sklepach sieci. Konkurs realizowany jest w mediach społecznościowych POLOmarketu, a zadaniem dla uczestników jest opublikowanie opisu, rysunku, rymowanki lub piosenki, w której podany zostanie powód, dla którego najchętniej chodzą „Do POLO Po”.
Aby wziąć udział w konkursie i powalczyć o roczne zakupy, wystarczy spełnić tylko 2 warunki:
· zachować paragon zakupowy,
· opublikować na profilu Facebook lub Instagram POLOmarketu opis, rysunek, rymowankę lub piosenkę, w której podadzą powód, dla którego najchętniej chodzą Do POLO Po.
Konkurs będzie trwał przez trzy tygodnie do 7 listopada włącznie i jest podzielony jest na etapy tygodniowe skorelowane z tygodniami promocyjnymi sieci POLOmarket (środa-wtorek).