- Z opublikowanego na luty cennika reklamowego TVP wynika, że spoty przy serialu „Korona królów” w TVP1 są ponad 80 proc. droższe w porównaniu do stycznia, gdy serial zadebiutował na antenie – podają wirtualnemedia.pl. Serial historyczny cieszy się coraz większym uznaniem widzów (każdego dnia emisji ogląda go kilka milionów widzów) i wszystko wskazuje na to, że i samych reklamodawców, którzy mogą być w stanie zapłacić jeszcze więcej niż na starcie emisji. Według cytowanego serwisu spoty w styczniu kosztują od 7,7 tys. zł do 10,2 tys. zł netto (cena bez rabatów dla spotu 30-sek.). W lutym cena reklamy przy tym serialu ma wynosić od 17,5 do 18,5 tys. zł.
Zobacz: Ile kosztuje wyprodukowanie odcinka serialu "Korona królów"
Na zmianie zyskuje też przeniesiony z TVP 2 do TVP1 kultowy już program „Jeden z dziesięciu”. Teraz program emitowany jest tuż po serialu „Korona królów”. Reklamy przed nim też mają być droższe niż dotychczas. W lutym reklamodawcy mają zapłacić za spot od 18,7 do 19,5 tys. zł. To 24,2 proc. drożej niż cena reklamy w bloku w TVP2.
Przeczytaj: Najbardziej dochodowe programy telewizyjne
Źródło: wirtualnemedia.pl