Od 11 marca Szopi.pl za darmo dostarcza produkty spożywcze osobom, które skończyły 60 lat. Według planów akcja ma trwać dwa tygodnie. Model zakupów Szopi polega na wybraniu za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub strony www.szopi.pl produktów z określonego sklepu stacjonarnego. Klienci "60 plus" płacą obecnie wyłącznie za produkty, a nie za ich dostawę. Dedykowany, przeszkolony szoper realizuje osobiście zamówienie wybierając najświeższe produkty – np. warzywa i owoce. Później dostarcza zakupy pod wskazany adres, do samych drzwi. Klienci mogą zamawiać produkty między innymi z sieci handlowych: Auchan, Biedronka, Carrefour, Lidl. Płatności i rozliczenia są dokonywane wyłącznie bezgotówkowo.
ZOBACZ KONIECZNIE: Koronawirus. Zakaz handlu zostanie czasowo zniesiony
- Seniorzy to grupa, o którą powinniśmy dbać szczególnie. Carrefour, jako firma odpowiedzialna społecznie, wspiera i włącza się w akcję Szopi polegającą na zapewnieniu darmowej dostawy produktów spożywczych osobom powyżej 60 roku życia. Dzięki inicjatywie seniorzy będą mogli dokonać zakupów z oferty Carrefour z dostawą pod wskazany adres, bez wychodzenia z domu i – co ważne – bez dodatkowych kosztów transportu - podkreśla Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce oraz usług finansowych Carrefour Polska.
SPRAWDŹ RÓWNIEŻ: Koronawirus w Polsce. Biedronka zmienia godziny pracy!
Jak przekonuje firma, od początku tygodnia Szopi.pl odnotowuje podwojenie zainteresowania produktami spożywczymi i higienicznymi. - Widzimy bardzo duży wzrost liczby zamówień. W każdym z miast, które obsługujemy: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu liczba zleceń wzrosła kilkukrotnie w stosunku do poprzednich dni. Zdajemy sobie sprawę, że zapotrzebowanie jest ogromne, zwłaszcza ze strony osób starszych czy obawiających się o swoje zdrowie, więc każdą chwilę poświęcamy na wzmocnienie ekipy szoperów i zwiększenie naszej przepustowości - zaznacza Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Zarządzający Szopi.pl.