Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę ARC Rynek i Opinia aż 55 proc. ankietowanych słyszała o działaniach na rzecz walki z koronawirusem organizowanych przez polskie przedsiębiorstwa. Polacy pytani o to jaką formę powinna przybierać pomoc najczęściej wskazywali wparcie rzeczowe (41 proc.) oraz przekazywanie środków finansowych (40 proc. ) Ankietowani najrzadziej wskazywali na nieodpłatne udostępnianie przez wybrane firmy swoich usług i produktów (19 proc.)
Czytaj również: Bezpieczna bankowość elektroniczna. Akcja „Stop oszustom w internecie”
Wśród konkretnych działań polskich spółek badani najczęściej wykazywali się znajomością działań giganta paliwowego PKN ORLEN. Badani wskazali, że najbardziej zapadającymi akacjami pomocy było uruchomienie produkcji środków dezynfekujących oraz program "Lot do Domu". W pierwszej dziesiątce rozpoznawalności znalazły się również takie marki jak: LOT, Allegro, PZU, PKO Bank Polski, PGNiG, 4F, Agata Meble, Fundacja Lotos oraz Empik.
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj