Zalando podpisało porozumienie z firmą kurierską DHL Parcel Polska. Do tej pory zamówienie z popularnego sklepu internetowego obsługiwał FedEx. Jednak z uwagi na dużą liczbę reklamacji i stosunkowo kiepskie opinie wśród klientów, DHL przejął sporą część zamówień. Jednak kurierzy DHL Parcel Polska nie będą jedynie dostarczać naszych przesyłek, ale także przyjmą ich zwroty.
Zobacz także: Kolejny wypadek w Biedronce. Klientka domaga się ogromnego zadośćuczynienia
To jednak nie wszystko. Aby oddać towary nie będziemy musieli już czekać na kuriera, wystarczy, że przekażemy je w punktach partnerskich DHL. Należą do nich Żabki, Freshmarkety, Inmedio, Relay i 1Minute. Należy jednak pamiętać, że wybierając dostarczenie zamówienia przez FedEx nie będziemy mogli skorzystać z tej usługi.
Większość z wymienionych punktów czynna jest także w weekendy co będzie dużym ułatwieniem dla wszystkich pracujących. Klienci sami będą mogli wybrać dogodny termin na dokonanie zwrotu. - Polski rynek usług e-commerce bardzo szybko się rozwija. Zeszły rok zakończył się wartością rynku na poziomie około 40 mld zł. Bardzo ważną rolę odgrywają firmy kurierskie, które dostarczają produkty nie tylko do domów, ale również przez punkty dostawy i to jest przejaw dość istotnej zmiany – mówi Dawid Kulbicki, ekspert e-commerce.
Sprawdź też: Urzędy zalała fala przedsiębiorców. Co zrobić, jeśli nie zgłosiłeś numeru PESEL?
Co istotne, w punktach partnerskich będzie można nie tylko zwrócić przesyłkę, ale również ją odebrać. Wszystkie paczki opłacone przy zakupie na Zalando, będzie można przekierować na odbiór w punkcie DHL. Usługa „Przekieruj” jest dostępna dla wszystkich klientów DHL Polska. Oznacza ona, że zamawiając paczkę można później zmienić jej miejsce odbioru na punkt partnerski.
Źródło: dlahandlu.pl/innpoland.pl