Festiwal Pol’and’Rock wcześniej znany jako Woodstock startuje już na początku sierpnia. Z tej okazji sieć Lidl rusza z przygotowaniami wybudowania największego w Polsce polowego sklepu – Lidl Rock Shop. Ten jedyny w swoim rodzaju obiekt będzie do dyspozycji festiwalowiczów już od poniedziałku, 29 lipca (12:00-20:00), a od wtorku, 30 lipca, aż do niedzieli, 4 sierpnia sklep otworzy się dla klientów na 24 godziny na dobę! Sieć zadba nie tylko o klientów, ale również o pracowników. Wszyscy będą mieć zapewniony przejazd, wyżywienie, zakwaterowanie oraz premie. Lidl ze swoim festiwalowym, kolorowym sklepem na Pol’and’Rock Festival będzie obecny już po raz 9.
Kariera z Rossmannem? Rozpoczęto największe staże w drogerii
Asortyment sklepu został dobrany tak, żeby uczestnicy festiwalu nie musieli się martwić o to, czy czegoś zapomnieli. Wszystko będzie już tu na nich czekać. W ofercie sklepu jak zawsze znajdą się produkty wyprodukowane w zrównoważony sposób w atrakcyjnych, niskich cenach. W ofercie spożywczej nie zabraknie świeżo wyciskanych soków „Solevita”, nabiału „Pilos”, wędlin „Pikok” oraz warzyw i owoców z „Ryneczku Lidla” – w tym arbuza, który jest najchętniej wybieranym owocem przez festiwalowych klientów. Oprócz artykułów spożywczych będzie można zakupić festiwalowe must-have, czyli namioty igloo, karimatę i śpiwór, a także apteczkę. To zdecydowane ułatwienie dla wszystkich, którzy wolą zakupić produkty na miejscu, unikając zabierania ze sobą wielkiego bagażu.
Drożeje papier toaletowy. Będzie jak w PRL-u luksusem?
W sklepie będzie można korzystać z aplikacji zakupowej Lidl Plus oraz z form płatności obowiązujących w regularnych sklepach, również BLIK. Rockowy sklep Lidla będzie czynny już od poniedziałku, 29 lipca w godzinach 12:00-20:00, a już od wtorku od godziny 8:00, do niedzieli, 4 sierpnia do 12:00 – czyli 148 godzin bez przerwy – specjalnie dla festiwalowiczów Pol’and’Rock.