Płać mniej za telefon i internet

i

Autor: Shutterstock

Lidl, Biedronka, a może Rossmann? Które programy lojalnościowe Polacy lubią najbardziej?

2020-10-06 11:54

Programy lojalnościowe to standard dla wielu firm, z takiego rozwiązania coraz chętniej korzystają również popularne sklepy i dyskonty. Praktycznie każda większa sieć handlowa ma swoje karty lojalnościowe albo aplikacje. Programy te z jednej strony przywiązują klientów do danego sklepu, z drugiej są również atrakcyjne dla konsumentów, którzy mogą korzystać z dodatkowych rabatów czy akcji marketingowych.

Jak wynika z Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia aż 60 proc. użytkowników mobilnych aplikacji sklepów kupiło jakiś towar pod wpływem informacji zamieszczonych właśnie w aplikacji.

Zobacz także: Od 9 lat wykradali rządowe sekrety! Odkryto nową grupę przestępców

Jakie programy lojalnościowe lubią Polacy?

 Według zebranych danych najbardziej popularnym programem lojalnościowym jest ten przygotowany przez Biedronkę (31 proc.), z kolei najlepiej ocenianym Rossmann (81 proc.) Trzeba przyznać, że znana drogeria ulepszyła swoją aplikację niemal do perfekcji, a jej użytkownicy mogą korzystać z wielu promocji, które często sięgają nawet kilkuset złotych.

Czytaj również: Zniżki do popularnych sieciówek! Promocja na buty, kawę i przejazdy taksówką

Dlaczego Polacy korzystają w programów lojalnościowych?

Jako główną przyczynę ankietowani wskazali - sprawdzanie aktualnych promocji (59 proc.) oraz kupony rabatowe (54 proc.). Aplikacje stanowią również idealne narzędzie do pozyskiwania informacji o ofercie, godzinach otwarcia czy asortymencie.

- Analizując wyniki naszego najnowszego badania dotyczącego programów lojalnościowych można stwierdzić, że pandemia niewiele zmieniła w tym zakresie. Odsetek osób korzystających z programów jest na podobnym, stabilnym poziomie, odsetek osób korzystających z mobilnych aplikacji programów w zasadzie się nie zmienił w porównaniu z ubiegłym rokiem. Polacy na pewno szukają oszczędności – to wynika również z naszych innych badań, są bardziej skłonni korzystać z promocji. Programy lojalnościowe, a w szczególności aplikacje mobilne, im to ułatwiają, bez konieczności dużego zaangażowania i to klientom bardzo odpowiada. – komentuje Agnieszka Doktorska, autorka raportu z ARC Rynek i Opinia. 

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze