kluczyki do samochodu

i

Autor: Shutterstock kluczyki do samochodu

Właściciel Lidla wchodzi na rynek używanych samochodów?

2018-03-27 13:51

Grupa Schwarz, do której należą sieci Lidl i Kaufland, planuje otworzyć własny komis samochodowy – ustalił niemiecki „Manager Magazin". Do salonu mają trafiać auta, którymi jeździli menedżerowie koncernu. To już kolejna gałęź biznesu, w którą inwestuje niemiecka firma.

Rozpoczęcie nietypowej działalności przez Grupę Schwarz ma mieć związek ze zmianą dostawcy samochodów. Niemiecki koncern szukał firmy, od której mógłby nabywać nowe auta dla swoich pracowników. Według czasopisma „Manager Magazin" najkorzystniejszą ofertę, z propozycją upustów sięgających 48-50 proc., miało złożyć BMW. Dotychczas menedżerowie Schwarza jeździli głównie autami marki Audi, ale podobno producent przegrał z BMW, proponując jedynie 42-procentowy rabat. Jeżeli wierzyć doniesieniom medialnym, BMW będzie dostarczać ok. 10 tys. pojazdów rocznie dla Lidla i Kauflanda.

Zobacz: Pierwsze sklepy z sieci Lidl wprowadzają „ciche godziny”

Używane samochody służbowe, które trafią do sprzedaży, mogą być w bardzo dobrym stanie, ponieważ ich czas eksploatacji zostanie skrócony z 18 do 6 miesięcy. Niemiecki miesięcznik utrzymuje, że Schwarz planuje otworzyć salon samochodowy zlokalizowany w Weinsbergu w Badenii-Wirtembergii, w rejencji Stuttgart. To tutaj mają trafiać używane auta.

Polecamy: Wielkanoc 2018. Świąteczne promocje w Lidlu [CENY, ZDJĘCIA]

 

Lidl w Polsce nie planuje uruchomić podobnego biznesu. - Spółki narodowe Lidla prowadzą działania na rynkach krajowych w sposób niezależny. (...) Na chwilę obecną nie prowadzimy oraz nie planujemy takich działań w Polsce – mówi serwisowi Superbiz.se.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Oprac. na podst. gieldaigospodarka.pl, next.gazeta.pl, businessinsider.com.pl, dlahandlu.pl

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze