„W tym roku nic nie jest takie samo jak wcześniej, nie powstrzymuje nas to jednak przed zorganizowaniem Pol’and’Rock Festival – Najpiękniejszego Festiwalu Świata w wersji domówki online. Czujemy, że tego właśnie potrzeba fanom festiwalu – dobrej energii, ciepła, niepowtarzalnych chwil, miłości i zwłaszcza nadziei, bo to jest teraz najważniejsze. Bardzo doceniamy zaangażowanie partnerów Festiwalu, w tym sieci Lidl Polska. To między innymi dzięki ich wsparciu wydarzenie może się odbyć. Marka Lidl jest już z nami po raz 10. na Festiwalu. Dziękujemy Lidlowi za te wszystkie lata współpracy. Było pięknie!” – wspomina Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Zobacz także: Jak odżywiają się Polacy? Zdrowe trendy na czasie, ale lubimy też dania gotowe do spożycia [RAPORT]
Specjalnie z tej okazji w sklepach Lidla znajdziemy przygotowane gadżety, między innymi wyjątkowa koszulkę zaprojektowaną przez samego Jurka Owsiaka. Będzie można ją nabyć przed Festiwalem we wszystkich sklepach sieci. W cenie koszulki (59,90 zł/1 szt.) uwzględniono także zestaw gadżetów od sponsorów. Oprócz tego na sklepowych półkach pojawią się także okolicznościowe gadżety 26. Pol’and’Rock Festival 2020, w tym: torba materiałowa (29,99 zł/1 szt.), magnes (14,99 zł/1 szt.) oraz breloczek (14,99 zł/1 szt.) z unikalnym, festiwalowym designem.
Sprawdź również: Cztery nowe sklepy Lidla w jeden dzień. Zobacz gdzie
- Pracownicy Lidl Polska cały rok czekają na niesamowite emocje, których mogą doświadczyć pracując w największym polowym sklepie w Polsce, podczas Festiwalu Pol’and’Rock w Kostrzynie. W tym roku okoliczności są szczególne, ale jako marka czujemy jeszcze większą mobilizację aby wspierać Festiwal. W ten sposób chcemy podziękować naszym wszystkim pracownikom za ich ogromne zaangażowanie w pracę w ostatnich, wymagających miesiącach oraz wszystkim wolontariuszom zbiórek WOŚP, w tym klientom i pracownikom sklepów Lidl. W tym roku spotkamy się z Państwem online, a za rok liczymy, że pojawimy się na tradycyjnym Festiwalu, jak dawniej. Do zobaczenia! – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.