Aktualnie w ramach oferty „Lodziarnia pełna marek” lody dostępne są w Żabce w promocyjnych cenach, a oferty specjalne przygotowane są dla użytkowników aplikacji sieci – Żappka. Ponadto od 10 do 23 czerwca, przy zakupie z aplikacją dwóch lodów z oferty dostępnej tylko w sklepach Żabka, tańszy dostaniemy 50 proc. taniej.
Czytaj również: Polacy i Słowacy mało zaskoczeni pracą zdalną. Zobacz, dla jakiego narodu to NOWOŚĆ
- Konsumenci słodkich przekąsek mają swoje ulubione marki i uwielbiają eksperymentować. Dla smakoszy lodów połączyliśmy te dwa główne motywy zakupowe w koncepcie „Lodziarnia pełna marek”, oferującym najszerszą w Polsce ofertę markowych lodów dostępnych tylko w naszej sieci. W jej ramach w najbliższej Żabce znajdziemy zarówno popularne lody Magnum w nowych wariantach smakowych, ale także mniej oczywiste smaki, jak lodowe wersje produktów Tymbark, Milka, czy Kinder Bueno. Mamy przekonanie, że koncept łączący ulubione marki słodyczy w wydaniu lodowym spełni oczekiwania zarówno tych młodszych, jak i starszych konsumentów. Ja na przykład jestem fanem produktu dostępnego wyłącznie u nas, który stanowi mariaż białej czekolady Wedla z mango od Hortexu – mówi Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy w firmie Żabka Polska.
Zobacz też: Upadek giganta na rynku wędlin. Henryk Kania przynosi same straty
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj