O podwójnym księgowaniu transakcji poinformował portal Superbiz.pl jeden z czytelników. Jak powiedział, 15 listopada zamiast jednego przelewu od pracodawcy z wynagrodzeniem, dostał dwa.
Zapytana o sprawę Aleksandra Myczkowska, rzeczniczka prasowa banku potwierdziła, że sytuacja istotnie miała miejsce. Jak podkreśliła, bank ma problemy techniczne w związku z migracją danych i ujednoliceniem systemów bankowości elektronicznej, które zostały przeprowadzone w instytucji finansowej w miniony weekend. – Otrzymujemy w podobnych sprawach zgłoszenia od klientów – powiedziała Myczkowska.
Sprawdź także: Awaria systemu w ING Banku Śląskim. Podwójne księgowania transakcji
Nie udało nam się uzyskać z banku konkretnej informacji o skali problemu, jego rzeczniczka pokreśliła jednak, że nie dotyczy on na pewno wszystkich klientów, są to raczej jednostkowe przypadki.
Jak dodała, pieniądze będą odzyskiwane przez bank bez udziału klienta. A co w przypadku kiedy niesłusznie przelane środki zostały już wydane?
– Wszystkie tego typu sytuacje wyjaśniane są indywidualnie i priorytetowo – zapewnia rzeczniczka Banku BGŻ BNP Paribas.
Źródło: Bank BGŻ BNP Paribas, Superbiz.pl