Mnóstwo promocji i nowości w Lidlu. Rusza Tydzień Azjatycki [ZDJĘCIA]

2020-01-14 14:55 KaJa
Lidl sklep
Autor: materiały prasowe Lidl sklep

Polacy już dawno pokochali smak azjatyckich przysmaków. Kuchnia wschodu jest nie tylko bardzo smaczna ale również zdrowa. W polskich sklepach pojawia się coraz więcej składników, dzięki którym można samodzielnie przygotować najpopularniejsze chińskie czy japońskie potrawy. Dla wszystkich domowych szefów kuchni Lidl przygotował kolejną edycję Tygodnia Azjatyckiego.

Kuchnia azjatycka pełna jest kolorów, zapachów i smaków. Ważne w niej są nie tylko główne składniki ale również przyprawy, które nadają posiłkom wyjątkowy wymiar. W kuchni azjatyckiej znajdziemy wszystkie możliwe smaki – w tym słynny, bliski słonemu, smak umami, który jest wyczuwalny w wietnamskim sosie rybnym czy japońskim bulionie.

Czytaj również: Będzie nowy sposób płatności w Lidlu

Lidl już od kilku lat regularnie organizuje tygodnie azjatyckie, dzięki którym klienci sieci mogą zaopatrzyć się we wszystkie składniki, aby przygotować ramen, sushi czy potrawy oparte na curry i ryżu. Oferta jest dostępna we wszystkich sklepach Lidl Polska od 13.01 do wyczerpania zapasów. Na sklepowych półkach znajdziemy znajdziemy między innymi różne rodzaje makaronów (od 1,99 zł/1 opak.), ryż jaśminowy (15,99 zł/2 kg/1 opak.), ryż do sushi (2,99 zł/500 g/1 opak.), sos sojowy (3,99 zł/150 ml) i wiele innych.

Sprawdź także: Dorabiasz na emeryturze? Sprawdź, czy nie stracisz świadczenia

Kuchnia azjatycka to przede wszystkim świeże składniki, dlatego w ramach Tygodnia Azjatyckiego dostępne są także egzotyczne owoce i warzywa. Na sklepowych półkach sieci pojawiła się kapusta pak choi (3,99 zł/2 szt./1 opak.), grzyby shitake i shimeij (6,99 zł/200 g/1 opak.), kokos genuine BIO (9,99 zł/1 szt.), czy też pitaja (9,99 zł/1 szt.).


To jednak nie wszystko, podczas trwającej edycji zakupimy nie tylko produkty żywnościowe ale również będziemy mogli zadbać o naszą skórę jak Azjatki. Pielęgnacja koreańska szturmem podbija serca wszystkich miłośniczek kosmetyków. Sieć Lidl pomyślała także o nich, w ofercie znalazły się bowiem azjatyckie produkty do pielęgnacji ciała.

Najnowsze