Każdego roku z usług skandynawskiego przewoźnika korzysta 30 mln pasażerów. Jest to pokaźny gracz na rynku lotniczych przewozów pasażerskich. SAS zakupił system opracowany przez Comarch. Inwestycja pozwoli skandynawskiemu przewoźnikowi usprawnić proces komunikacji i korespondencji z klientem końcowym.
- Kontrakt podpisany z liniami lotniczymi SAS umożliwia rozbudowę naszej działalności, zarówno pod względem oferty produktowej, jak i branż, w których jesteśmy obecni. Myślę, że jesteśmy w stanie zawalczyć o największych klientów i podpisywać kolejne umowy z liniami lotniczymi na całym świecie – zapowiedział Adam Beldzik, dyrektor BU Comarch ECM, w komunikacie prasowym firmy Comarch.
Może zainteresować cię także: Polski startup został wyceniony na 35 mln złotych. Zobacz, na czym polega jego innowacyjność
Zadowolenia nie kryje również Carina Göransson, dyrektor sprzedaży bezpośredniej oraz obsługi klienta w SAS:
- Nasi klienci zasługują na najlepszą możliwą obsługę. Kluczowa jest dla nich świadomość, że w każdej chwili mogą liczyć na wsparcie z naszej strony a ich sprawy i pytania są realizowane w jak najkrótszym czasie. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie nowego systemu z zakresu „customer care" i postawiliśmy na usługi firmy Comarch – można przeczytać w informacji opublikowanej Comarch.
Comarch od 22 lat jest producentem i dostawcą systemów informatycznych, m.in. systemu klasy Enterprise Content Management. Z tego rozwiązania korzystają producenci, sieci sprzedaży i instytucje finansowe w 33 krajach. Wśród klientów krakowskiej spółki warto wymienić Valeo, Technicolor, Cemex, Rossmann, Eurocash, Valeant czy Biomed.
Źródło: comarch.pl