Przejdź do galerii nad tekstem i tekstylia oraz piżamy z nowej kolekcji Biedronki>>>.
Na biedronkowych półkach pojawią się m.in. piżamy z miękkiej bawełny w kilku wzorach dla dziewczynek i chłopców (19,99 zł/szt.), pościel (59,90 zł/komplet: 160x200 cm, poszewka na poduszkę 70x80 cm), prześcieradła dziecięce (24,99 zł/szt.), koce polarowe (19,99 zł/szt.) i dekoracyjne poduszki 40x40 cm (12,99 zł/szt.). bajkowe nadruki zostały wykorzystane także na rajstopach dziecięcych (9,99 zł/szt.), skarpetkach (9,99 zł/3-pak), kapciach (14,99 zł/szt.) oraz naklejkach dekoracyjnych (7,99 zł/szt.), stanowiących ciekawy pomysł na ozdobę dziecięcej sypialni.
Oferta dostępna będzie od 18 do 31 stycznia br. lub do wyczerpania zapasów.
Sprawdź także: Biedronka obniża ceny słodyczy z okazji Dni Babci i Dziadka [GALERIA]
Bajkowe wzory
Kolekcja dla dzieci, która będzie dostępna w Biedronce powstała we współpracy studentami Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zaprojektowali oni, w ramach piątej już edycji konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki", bajkowe grafiki, które ozdobiły tekstylia do dziecięcej sypialni.
– W tej edycji konkursu postanowiliśmy skupić się na naszych najmłodszych klientach i zadbać o to, aby spało im się wygodnie i w pięknym otoczeniu. Dzięki współpracy z ASP powstały ciekawe, oryginalne wzory. Liczymy, że spodobają się one zarówno dzieciom, jak i ich rodzicom – mówi Małgorzata Sosnowska, dyrektor kategorii w dziale zakupów w Jeronimo Martins Polska.
Czytaj też: Banki kuszą klientów dodatkową gotówką na zakupy w Biedronce
– Wzory pościeli dla dzieci są zazwyczaj mało zróżnicowane, często pojawiają się motywy znane z filmów czy bajek. Próba odejścia od tego typu wzornictwa to interesujący pomysł, a dla uczestników konkursu ciekawe wyzwanie. Bardzo się cieszę, że mój projekt wygrał. Sama chciałabym mieć taką pościel – powiedziała Martyna Juchniewicz, laureatka I miejsca konkursu, studentka II roku Wydziału Tkaniny i Ubioru łódzkiej ASP.
Współpraca z łódzką ASP
Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki", organizowany przez sieć sklepów Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, prowadzony jest od 2013 roku. Jego celem jest wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery zawodowej.
„Studenci mają okazję skonfrontować swoje pomysły z potrzebami rynku, a sieć sklepów Biedronka wzbogacić ofertę o atrakcyjny produkt zaprojektowany przez młodych twórców" - czytamy w komunikacie Biedronki.
Zobacz również: Biedronka miażdży konkurencję. To w niej najczęściej robimy zakupy
W poprzednich edycjach konkursu studenci Katedry Ubioru przygotowali sukienki i tuniki sylwestrowe (2013), bluzki wieczorowe (2014), bluzki i t-shirty (2015) oraz sukienki i tuniki wieczorowe (2016). Sprzedano ich w sumie blisko 70 tys. sztuk.
Źródło: JMP