Biedronka gra z WOŚP
Klienci Biedronki już od grudnia ubiegłego roku w trakcie codziennych zakupów mogą poczuć wspaniałą atmosferę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, wspierając finansowo cel najbliższej akcji – „Płuca po pandemii”. Od stycznia we wszystkich sklepach sieci w całej Polsce dostępna jest też najnowsza kolekcja zimowych czapek z emblematem Biedronki i czerwonym serduszkiem WOŚP. Całkowity przychód z ich sprzedaży, z wyłączeniem podatku VAT, zostanie przekazany na wsparcie celu 32. Finału.
Promocja w Biedronce na gadżety WOŚP
Klienci Biedronki mogą również wspierać Finał, kupując licencjonowane produkty sygnowane czerwonym serduszkiem w charakterystycznej, orkiestrowej szacie graficznej, m.in. damskie lub męskie t-shirty, kolorowe skarpety dla dzieci i dorosłych, smycze, breloczki, magnesy, ceramiczne kubki, apteczki samochodowe, czy kalendarze. Na kilka dni przed 32. Finałem Biedronka wprowadza specjalną promocję. Wszystkie artykuły przemysłowe i tekstylia, oznaczone logotypem WOŚP, w tym również zimowe, Biedronkowe czapki, będzie można nabyć 30 proc. taniej, przy zakupie dwóch produktów lub ich wielokrotności z kartą Moja Biedronka lub aplikacją. Obowiązuje limit dzienny – maksymalnie 6 produktów objętych rabatem, które można mieszać dowolnie.
Aukcje charytatywne Biedronki na WOŚP
Biedronka, która już po raz trzeci jest sponsorem głównym, oddała 4 unikatowe doświadczenia na aukcje charytatywne WOŚP, które z pewnością zainteresują fanów piłki nożnej, rodziców, czy wielbicieli Tik Toka:
* 2 bilety Gold na mecz Polska – Estonia na PGE Narodowym w Warszawie. Zwycięzca licytacji będzie miał możliwość przeżycia na żywo meczu w loży VIP Gold, która nie tylko gwarantuje najlepsze miejsca na stadionie, ale także umożliwia korzystanie z cateringu oraz nielimitowanego Open Baru. Dodatkowo zwycięzca licytacji odbierze piłkę i koszulkę reprezentacji Polski, obie ozdobione autografami wszystkich zawodników. (Link do aukcji).
* Udział w nagraniu wideo reklamowego o tematyce kulinarnej na Tik Toku, nawiązującego do jednej z międzynarodowych, limitowanych akcji kulinarnych. Wideo z udziałem zwycięzcy zostanie opublikowane na uwielbianym przez setki tysięcy użytkowników oficjalnym profilu Biedronki na Tik Toku.
* Profesjonalna sesja zdjęciowa dla rodziców i ich małej pociechy z marką Dada. Zdjęcia z tej wyjątkowej sesji trafią na oficjalny profil instagramowy marki Dada.
* Wyjątkowy zestaw wszystkich 9 książek wydanych dotychczas w ramach konkursu literackiego „Piórko”.