"Kurki Happy!". Nowa reklama Lubelli podbija Internet

2021-05-04 18:35 Dariusz Derucki
Lubella, Kurki Happy
Autor: Lubella Lubella, Kurki Happy

Najnowsza reklama, której przedmiotem jest jajeczny makaron firmy Lubella szturmem zdobywa Internet. Nagranie zdobywa coraz większą rzeszę fanów w sieci, wykorzystanie znanego wszystkim hitu sprzed lat, Coco Jumbo, który wykonywał Mr. President okazało się strzałem w dziesiątkę. Polska wersja skupia się jednak na zupełnie czymś innym, niż oryginał. Tutaj chodzi przede wszystkim o kury z wolnego wybiegu. Jeżeli jesteście ciekawi sprawdźcie nagranie, które zamieściliśmy poniżej.

Makaron Lubella kontratakuje!

Wczoraj w sieci premierę miał najnowszy spot reklamowy firmy "Lubella". Przedmiotem reklamy jest najnowszy produkt z gamy przedsiębiorstwa, czyli makaron jajeczny, z jaj od kur z wolnego wybiegu. Najprawdopodobniej spot przeszedłby bez echa, gdyby nie fakt, że jest bardzo nowatorski i przezabawny. Reklama została nagrana w formie teledysku, w którym wykorzystano znany hit sprzed lat, który rozsławił Mr. President. Chodzi oczywiście o Coco Jumbo. 

W polskiej wersji utworu udział biorą, a także śpiewają Panie z zespołu ludowego, które pod oryginalną melodie podkładają słowa reklamujące makaron od kur z wolnego wybiegu. Nagranie z dnia na dzień zyskuje na popularności i już po 24 godzinach od publikacji w serwisie YouTube, uzbierało ponad 150 tys. odsłon. Utwór Lubelli nosi nazwę "Koko Jambo Kurki Happy" i czy ma szanse stać się kolejnym ogólnokrajowym hitem internetowym?

Maturzyści z Rzeszowa opowiadają o tym, co było na maturze z polskiego

To już musicie ocenić sami oglądając spot, który zamieściliśmy poniżej. Jak na razie odbiór wśród internautów jest bardzo pozytywny. Poniżej kilka z komentarzy odnalezionych pod nagraniem na YouTube.

"Najfajniejsza reklama jaką widziałem : )"

"Rewelacyjna reklama"

"Mega reklama!"

"Lepsze niż Brzozowski. Dawać na Eurowizję :)"

Spot Lubelli znajdziesz poniżej:

Spot jest częścią większej akcji firmy "Lubella", która rezygnuje z wykorzystywania w swoich produktach jaj z chowu klatkowego. Przedsiębiorstwo chwali się w mediach społecznościowych, że dokonało tego kroku trzy lata wcześniej niż pierwotnie zakładano. 

"Wsłuchujemy się w Wasze oczekiwania i zrezygnowaliśmy z wykorzystywania jaj z chowu klatkowego w naszych produktach. Tym samym wypełniamy naszą deklarację 3 lata wcześniej, niż zakładaliśmy. Ten ważny dla nas krok popiera Stowarzyszenie Otwarte Klatki!" - napisano na oficjalnym profilu "Lubelli" na Instagramie. 

Lubella
Autor: Lubella Lubella
Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Najnowsze