Makaron Lubella kontratakuje!
Wczoraj w sieci premierę miał najnowszy spot reklamowy firmy "Lubella". Przedmiotem reklamy jest najnowszy produkt z gamy przedsiębiorstwa, czyli makaron jajeczny, z jaj od kur z wolnego wybiegu. Najprawdopodobniej spot przeszedłby bez echa, gdyby nie fakt, że jest bardzo nowatorski i przezabawny. Reklama została nagrana w formie teledysku, w którym wykorzystano znany hit sprzed lat, który rozsławił Mr. President. Chodzi oczywiście o Coco Jumbo.
W polskiej wersji utworu udział biorą, a także śpiewają Panie z zespołu ludowego, które pod oryginalną melodie podkładają słowa reklamujące makaron od kur z wolnego wybiegu. Nagranie z dnia na dzień zyskuje na popularności i już po 24 godzinach od publikacji w serwisie YouTube, uzbierało ponad 150 tys. odsłon. Utwór Lubelli nosi nazwę "Koko Jambo Kurki Happy" i czy ma szanse stać się kolejnym ogólnokrajowym hitem internetowym?
To już musicie ocenić sami oglądając spot, który zamieściliśmy poniżej. Jak na razie odbiór wśród internautów jest bardzo pozytywny. Poniżej kilka z komentarzy odnalezionych pod nagraniem na YouTube.
"Najfajniejsza reklama jaką widziałem : )"
"Rewelacyjna reklama"
"Mega reklama!"
"Lepsze niż Brzozowski. Dawać na Eurowizję :)"
Spot Lubelli znajdziesz poniżej:
Spot jest częścią większej akcji firmy "Lubella", która rezygnuje z wykorzystywania w swoich produktach jaj z chowu klatkowego. Przedsiębiorstwo chwali się w mediach społecznościowych, że dokonało tego kroku trzy lata wcześniej niż pierwotnie zakładano.
"Wsłuchujemy się w Wasze oczekiwania i zrezygnowaliśmy z wykorzystywania jaj z chowu klatkowego w naszych produktach. Tym samym wypełniamy naszą deklarację 3 lata wcześniej, niż zakładaliśmy. Ten ważny dla nas krok popiera Stowarzyszenie Otwarte Klatki!" - napisano na oficjalnym profilu "Lubelli" na Instagramie.