Pół żartem, pół serio nastały czasy, kiedy zakrywanie twarzy nie będzie wzbudzało podejrzeń, a wchodząc do banku czy do sklepu raczej nikt nas z niego nie wyprosi, a ochroniarz nie będzie snuł się za nami krok w krok. Są jednak przypadki, kiedy możemy zostać poproszeni o odsunięcie naszej maseczki czy innej formy ochrony. Taki wymóg będzie obowiązywał między innymi w bankach.
Czytaj również: Gigantyczna promocja Biedronki! Nocne zakupy bez VAT
Wybierając się do banku często koniecznie do załatwienia sprawy jest potwierdzenie tożsamości. W takim przypadku pracownik placówki może zażądać od nas ściągnięcia maseczki. ING Bank Śląski zamieścił na swojej stronie internetowej komunikat, w którym przypomina, że część spraw załatwianych w oddziale wymaga potwierdzenia tożsamości klienta. Do tego konieczne jest chwilowe odsłonięcie twarzy, by pracownik mógł potwierdzić zgodność z danymi w dowodzie osobistym. Klienci, którzy odmówią nie będą obsłużone. Co ważne, banki przypominają, że maseczki bądź inna ochrona ust i nosa jest konieczna, aby w ogóle wejść do lokalu.
Czytaj “Super Express” bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie “Super Express” KLIKNIJ tutaj
Od poniedziałku do środy wraz z Super Expressem specjalne dodatki "120 pytań i odpowiedzi do Tarczy Antykryzysowej " w których odpowiadamy na pytania przedsiębiorców, dotyczące rządowego wsparcia