Kilka tygodni temu Olympus poinformował o przeniesieniu działalności Olympus Imaging, gałęzi korporacji odpowiadającej za aparaty i dyktafony do nowej firmy. Umowa sprzedaży zostanie sfinalizowana pod koniec września. Od tej pory popularne aparaty będą powstawać w Japan Industrial Partners. Nagła decyzja przedsiębiorstwa spowodowała konsternacje u dotychczasowych klientów marki. Pojawiały się pytania o to, jak w przyszłości będą wyglądać naprawy gwarancyjne i serwisowanie sprzętów kupionych od dotychczasowego producenta.
Wiadomość jest dobra i krótka: nic się nie zmieni.
- Wszystkie dotychczasowe usługi włącznie z naprawami gwarancyjnymi produktów marki Olympus będą w dalszym ciągu honorowane. Zarówno teraz, w okresie przejściowym, jak i po transferze Olympusa do Japan Industrial Partners. Działania serwisu nie zostaną więc w żaden sposób wstrzymane. Klienci będą mogli także liczyć na wsparcie zakupowe z naszej strony w przyszłości – tłumaczy Jacek Jamiołkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Olympus Polska.
ZOBACZ TEŻ: Których usterek w smartfonach nie obejmuje gwarancja producenta?