Olympus OM-D E-M5 Mark III

i

Autor: mat.prasowe

Olympus oddaje produkcję aparatów Japan Industrial Partners. Co z gwarancją na kupiony sprzęt?

2020-07-09 18:54

Olympus kończy z produkcją aparatów. Przynajmniej na własną rękę. Firma podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners. W efekcie sprzęt będzie powstawać pod skrzydłami tego drugiego przedsiębiorstwa. Co to oznacza dla klientów, którzy niedawno kupili Olympusy? Jak teraz skorzystać z serwisu i naprawy gwarancyjnej?

Kilka tygodni temu Olympus poinformował o przeniesieniu działalności Olympus Imaging, gałęzi korporacji odpowiadającej za aparaty i dyktafony do nowej firmy. Umowa sprzedaży zostanie sfinalizowana pod koniec września. Od tej pory popularne aparaty będą powstawać w Japan Industrial Partners. Nagła decyzja przedsiębiorstwa spowodowała konsternacje u dotychczasowych klientów marki. Pojawiały się pytania o to, jak w przyszłości będą wyglądać naprawy gwarancyjne i serwisowanie sprzętów kupionych od dotychczasowego producenta.

Wiadomość jest dobra i krótka: nic się nie zmieni.

- Wszystkie dotychczasowe usługi włącznie z naprawami gwarancyjnymi produktów marki Olympus będą w dalszym ciągu honorowane. Zarówno teraz, w okresie przejściowym, jak i po transferze Olympusa do Japan Industrial Partners. Działania serwisu nie zostaną więc w żaden sposób wstrzymane. Klienci będą mogli także liczyć na wsparcie zakupowe z naszej strony w przyszłości – tłumaczy Jacek Jamiołkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Olympus Polska.

ZOBACZ TEŻ: Których usterek w smartfonach nie obejmuje gwarancja producenta?

Sprzęty kuchenne pomagają w zdrowym odżywianiu

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze