Z badania „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”, prowadzanego cyklicznie na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej wynika, że w 2018 roku 52 proc. badanych internautów robiło zakupy w sieci. W 2019 było to już 57 proc., a w 2020 roku aż 72 proc. badanych. Oznacza to, że zakupy w internecie robi już ponad 7 na 10 dorosłych Polaków. Wnioski z najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2020. Gemius dla e-Commerce Polska” są podobne – według niego zakupy w sieci robi 73 proc. badanych. Oznacza to, że zakupy w internecie robi już ponad 7 na 10 dorosłych Polaków.
Popyt rodzi podaż – według danych platformy Shoper, w marcu 2020 r. o połowę (w porównaniu z rokiem ubiegłym) wrosło zainteresowanie przedsiębiorców kanałem eCommerce.
Skorzystaj z pomocy profesjonalistów
Mastercard oraz eService – największy polski agent rozliczeniowy - przygotowały kampanię wspierającą przedsiębiorców rozpoczynających lub rozwijających działalność handlową w internecie. Akcja pod nazwą „Sklepy w Sieci” trwa do 15 grudnia. Na stronie: www.sklepywsieci.com znajdziesz atrakcyjne oferty (z bonusami!) rekomendowane przez czołowych dostawców rozwiązań eCommerce i mCommerce dla różnych biznesów. Możesz liczyć na profesjonalne doradztwo, niezależnie od tego, w jakiej branży działasz, ani jak duża jest twoja firma.
Partnerami kampanii są Selesto, cStore oraz Media Ambassador - trzej czołowi dostawcy rozwiązań eCommerce i mCommerce. Specjalizują się oni w budowaniu narzędzi sprzedaży, a oferowane przez nich rozwiązania są dostosowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw prowadzących sprzedaż detaliczną, hurtową lub specjalistyczną. Mają także ofertę dla prowadzonego na dużą skalę handlu międzynarodowego z wykorzystaniem aplikacji mobilnych oraz integracji zróżnicowanych systemów sprzedażowych, magazynowych i płatniczych.
Korzyści i rozwiązania dopasowane do potrzeb
Aby skorzystać z doradztwa i otrzymać ofertę dobraną do charakteru oraz zakresu działalności swojej firmy, wejdź na stronę www.sklepywsieci.com i zaznacz odpowiedzi na trzy proste pytania. Dotyczą one twoich potrzeb i oczekiwań związanych z rozwojem firmy. Partner akcji, który specjalizuje się w rozwiązaniach najlepiej dopasowanych do wskazanych przez ciebie potrzeb, skontaktuje się z tobą. Podpowie, jakie masz możliwości. Możesz też samodzielnie wybierać i porównywać oferty prezentowane na stronie www.sklepywsieci.com.
Organizatorzy i partnerzy akcji przygotowali szereg korzyści i rozwiązań dla klientów eService:
- rabaty, zniżki, oferty specjalne, usługi dodatkowe,
- budowa kompleksowych rozwiązań i ich wdrożenie „pod klucz”,
- integracja rozwiązań z dostawcami usług kurierskich, takimi jak DPD czy InPost,
- integracja z porównywarkami cen, takimi jak pl,
- wbudowane narzędzia wspomagające pozycjonowanie sklepu w sieci (SEO),
- możliwość połączenia z kontami Facebook, Messenger, Instagram, Pixel, Google Ads i Google Analytics, Google Shopping,
- możliwość integracji z systemem finansowo–magazynowym oraz nowoczesnymi instrumentami płatniczymi oraz narzędziami umożliwiającymi płatność w sklepie. W wybranej przez klienta nowoczesnej metodzie płatności.
Mastercard oraz eService liczą, że akcja pomoże firmom rozwijać swoje biznesy w sieci. Mają już doświadczenie w tego typu inicjatywach. Dwa lata temu uczestniczyli w uruchomieniu cieszącego się ogromnym powodzeniem Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego - Polska Bezgotówkowa. Jego celem jest wsparcie przedsiębiorców, którzy chcą pozyskać terminale płatnicze, by udostępnić swoim klientom możliwość bezgotówkowego regulowania należności za towary i usługi.