PEPCO sklep handel promocje

i

Autor: PEPCO/materiały prasowe PEPCO sklep handel promocje

Zakupy w Pepco

Pepco wbrew inflacji, nie chce podnosić cen. Zamiast tego "zaciska pasa"

2022-10-20 15:40

- Sieć Pepco deklaruje, że wprowadza oszczędności wewnątrz biznesu - podaje wirtualnemedia.pl. Jak wskazuje portal sieć podejmuje tego typu działania, aby "nie podnosić specjalnie cen w swoich sklepach". Tym samym firma liczy na nowych klientów, którzy przyjdą do jej placówek, rezygnując z zakupów w droższych miejscach. "Sieć stopniowo modernizować będzie kolejne sklepy, a w przyszłym roku planuje kampanię reklamową nowego konceptu" - informuje wirtualnemedia.pl.

Wysoka inflacja, a ceny w Pepco

Jak wynika z badań firmy doradczej Bain & Company, na które powołuje się portal wirtualnemedia.pl wysoka inflacja "skłania coraz większą liczbę klientów do kupowania żywności w dyskontach oraz poszukiwania ofert promocyjnych". Według portalu w Polsce drożyna "sprzyja rosnącej popularności liderów tego rynku", takich jak Biedronka i Lidl, oraz Netto i Aldi.

Dyskonty to też sklepy z ofertą niespożywczą jak Tedi, Action czy właśnie Pepco. Agnieszka Jaworska, commercial director w Pepco, na spotkaniu z dziennikarzami podkreśliła, że Pepco nie chce inflacji przenosić na klientów, dlatego stawia na "oszczędności wewnątrz firmy". Składają się na to takie działania jak renegocjacje stawek za kontenery czy wymiana żarówek w sklepach na ledowe, które pobierają mniej energii.

Sklepy Pepco w całej Polsce

- Myślę, że w naszym segmencie, w segmencie dyskontowym ten rynek dalej będzie dobry ze względu na to, że mamy niskie ceny, a coraz więcej klientów patrzy na ceny. Nasza konkurencja, która operuje na wyższych poziomach cenach może stracić, natomiast nie wydaje mi się, aby dyskonty straciły na tym co się teraz dzieje – mówiła Jaworska. Dodała, że sprzedaż w Pepco „nawet będzie rosła”. - Przyjdzie do nas nowy klient, który będzie musiał jednak trochę zaoszczędzić na swoim portfelu – podkreśliła.

Pepco niedawno zrezygnowało ze sprzedaży internetowej. Przedstawiciele firmy mówią o zakończeniu testu i że pilotaż zostanie teraz przeanalizowany, by wyciągnąć wnioski co do przyszłych form sprzedaży. Brak sprzedaży internetowej nie jest dla sieci wielkim problemem, bo posiada już pond 1150 sklepów całej Polsce. 

Sonda
Co najczęściej kupujesz w Pepco?
Forum w Karpaczu 2022: Sławomir Grzelczak

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze