PGNiG

i

Autor: materiały prasowe

PGNiG przygotowane na koronawirusa. Tak dbają o klientów i pracowników

2020-03-16 10:02

Z powodu pandemii koronawirusa, mając na względzie troskę o bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników, począwszyod 14 marca 2020 r. do odwołania zamknięte będą wszystkie Biura Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny.

Koronawirus. "Jak PRZETRWAĆ epidemię?" [WIELKI PORADNIK do kupienia już 16 MARCA]

PGNiG podjęło odważną decyzję związaną z pandemią koronawirusa. Przedsiębiorstwo 14 marca zamknęło WSZYSTKIE biura obsługi klienta.

–Nie jest to dla nas łatwa decyzja, ale musimy dostosować się do zmieniającej się rzeczywistości. Bezpieczeństwo Klientów i pracowników PGNiG są dla nas priorytetem. Obecna sytuacja epidemiczna w Polsce oraz standardy i zalecenia państwowej administracji po prostu wymagają takich działań –powiedział Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.

–Zachęcamy wszystkich do korzystania ze zdalnych kanałów komunikacji z nami. Zachęcamy w szczególności do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta i aplikacji mobilnej. W obecnej sytuacji to najbezpieczniejszerozwiązanie. Przez eBOK można załatwić niemal każdą sprawę związaną z umową na gaz czy prąd w sposób ciągły. Ponadto konsultanci PGNiG są dla wszystkich Klientów dostępni na infolinii pod nr (22) 515 15 15 –powiedział Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.

Koronawirus w Polsce. Jak bezpiecznie zrobić zakupy w sklepie? Musisz przestrzegać te zasady!

Przypominamy, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in.:

·         zawarcie nowej umowy gazowej;                     

·         podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;

·         podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;

·         kontrolę bieżącego salda płatności;

·         obsługę płatności elektronicznych;

·         wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;

·         zmianę/uzupełnienie danych w obecnie posiadanej umowie;

·         zmianę grupy taryfowej;

·         przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;

·         kontakt na wybrany temat poprzez formularz;

·         zawarcie umowy na usługi dodatkowe.

 Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta,  dostępne pod numerem 22 515 15 15, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00.

Wprowadzono stan zagrożenia epidemiologicznego. Czeka nas wiele ograniczeń.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze