Koronawirus. "Jak PRZETRWAĆ epidemię?" [WIELKI PORADNIK do kupienia już 16 MARCA]
PGNiG podjęło odważną decyzję związaną z pandemią koronawirusa. Przedsiębiorstwo 14 marca zamknęło WSZYSTKIE biura obsługi klienta.
–Nie jest to dla nas łatwa decyzja, ale musimy dostosować się do zmieniającej się rzeczywistości. Bezpieczeństwo Klientów i pracowników PGNiG są dla nas priorytetem. Obecna sytuacja epidemiczna w Polsce oraz standardy i zalecenia państwowej administracji po prostu wymagają takich działań –powiedział Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.
–Zachęcamy wszystkich do korzystania ze zdalnych kanałów komunikacji z nami. Zachęcamy w szczególności do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta i aplikacji mobilnej. W obecnej sytuacji to najbezpieczniejszerozwiązanie. Przez eBOK można załatwić niemal każdą sprawę związaną z umową na gaz czy prąd w sposób ciągły. Ponadto konsultanci PGNiG są dla wszystkich Klientów dostępni na infolinii pod nr (22) 515 15 15 –powiedział Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.
Koronawirus w Polsce. Jak bezpiecznie zrobić zakupy w sklepie? Musisz przestrzegać te zasady!
Przypominamy, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in.:
· zawarcie nowej umowy gazowej;
· podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;
· podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;
· kontrolę bieżącego salda płatności;
· obsługę płatności elektronicznych;
· wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;
· zmianę/uzupełnienie danych w obecnie posiadanej umowie;
· zmianę grupy taryfowej;
· przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;
· kontakt na wybrany temat poprzez formularz;
· zawarcie umowy na usługi dodatkowe.
Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, dostępne pod numerem 22 515 15 15, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00.