Klient zamawiając produkty online w aplikacji, wybiera odpowiednią dla siebie lokalizację sklepu, płaci wygodnie i bezpiecznie w aplikacji oraz odbiera produkty w sklepie bez kolejki, tego samego dnia w dogodnych dla siebie „okienkach” czasowych. Dzięki płatności online sieć w najbliższym czasie planuje wdrożenie usługi dostawy zakupów bezpośrednio do domów Klientów we współpracy z wiodącym na rynku partnerem specjalizującym się w tego typu usłudze. Dodatkowo Klienci robiący zakupy w aplikacji będą mieli możliwość ich odbioru w wyznaczonym miejscu na parkingu wybranego sklepu, bez wychodzenia z samochodu. Usługa POLOdrive wkrótce pojawi się w wybranych sklepach sieci na terenie całej Polski.
Zobacz także: Promocje Rossmann: minus 60 procent na kosmetyki do makijażu. Od kiedy? Jakie zasady?
Po udanym i pierwszym na ogólnopolską skalę wdrożeniu w kwietniu b.r. zdalnych zakupów poprzez aplikację mobilną, sieć poszła o krok dalej. Dokonujący zakupów w aplikacji Klienci, mogą je opłacić wygodnie i bezpiecznie online korzystając ze wszystkich możliwych form płatności tj. karty płatniczej, szybkiego przelewu czy też blika. Partnerem sieci w tym zakresie i operatorem płatności jest PayU.
Czytaj też: GIGA promocje w Biedronce. Masło za 3 złote, łosoś za 4 złote i boczek za złotówkę
Aplikacja mobilna POLOmarket jest rozszerzeniem możliwości programu lojalnościowego w oparciu o tradycyjną POLOkartę. Jej użytkownicy mogą skorzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej POLOkarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert.