Były już torebki Gosi Baczyńskiej w Rossmannie, Maciej Zień projektował torebki i portfele dla Biedronki, a coroczna współpraca Lidla z firmą Wittchen bije rekordy popularności. Normalne jest również to, że w dyskontach znajdziemy ubrania i obuwie Adidasa czy Pumy. Tym razem Biedronka nawiązała współpracę z firmą HuStyle, która jest właścicielem sportowej marki Cardio Bunny. Od poniedziałku, 20 stycznia w sklepach z popularnym owadem w logo w całej Polsce dostępna będzie limitowana kolekcja. Co warte podkreślenia, została on stworzona na wyłączność.
Zobacz również: Samorządy stracą pieniądze na 500 plus przez bank?
- Współpraca z Biedronką to kolejny krok w stronę rozwoju nowych kanałów dystrybucji, a co za tym idzie szansa na zwiększenie rozpoznawalności marki Cardio Bunny na lokalnych rynkach. Dzięki umowie z niekwestionowanym liderem wśród sieci handlowych w Polsce, dotrzemy do nowych klientek, które będą miały możliwość poznania naszych wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach – komentuje Michał Brzemiński, dyrektor sprzedaży HubStyle.
Czytaj też: Wygodnie i tanio. Ponadczasowa klasyka w Lidlu
To nie pierwszy raz kiedy firma HubStyle zdecydowała się na współpracę z dyskontem. Podobny projekt zrealizowali wcześniej z Lidlem. Do sprzedaży trafiła wtedy limitowana kolekcja sukienek marki Sugarfree.