Shopee wychodzi z Polski - czy sprzedawcy odzyskają pieniądze?
W oficjalnym komunikacie podanym 12 stycznia Shopee podało, że - "Zamówienia złożone przed 13 stycznia 2023 r. godz. 23:59 zostaną zrealizowane standardowo, a wsparcie i obsługa zamówień pozostanie dostępna dla Użytkowników, którzy złożyli zamówienia na naszej platformie". Ale jak pisze "Gazeta Wyborcza, sprzedawcy działający na platformie mają problem z wypłatą środków.
"Błąd. Spróbuj ponownie później — też macie problem z wypłatą środków?","Tak, ja też mam. Właśnie byłem ciekaw czy tylko ja, czy ktoś jeszcze ??", "przez apke mobilna poszło przed chwila (ta metoda na wypłatę pieniędzy faktycznie działała przyp. red.)"— cytuje sprzedawców dziennik.
Gazeta cytuje komunikat Shopee dla sprzedawców: "Wszystkie usługi oferowane w ramach Centrum Sprzedawcy Shopee, w tym wypłacanie środków z portfela sprzedawcy oraz obsługa zwrotów, pozostaną dostępne do 28 lutego 2023. Środki za bieżące zamówienia zostaną zwolnione do portfela sprzedawcy zgodnie ze standardowym procesem — w ciągu 5 dni od zakończenia zamówienia".” Gazeta wraca uwagę na fakt, że Shopee wycofując się z polskiego rynku, łamie własny regulamin, "w którym wyraźnie zapisano 30-dniowe wypowiedzenie umowy o świadczenie usług przez platformę w razie zakończenia działań".