Biedronka, Gang świeżaków

i

Autor: biedronka.pl Świeżaki z Biedronki

Polacy chcą więcej akcji promocyjnych podobnych do "Gangu Świeżaków"

2018-04-08 16:05

Jak wynika z badań Nielsena przeprowadzonych na zlecenie TCC Retail Marketing, aż 83 procent Polaków chce aby sieci handlowe wdrażały kampanie reklamowe podobne do akcji Biedronki, "Gang Świeżaków".

Akcja promocyjna sieci dyskontów Biedronka "Gang Świeżaków" cieszyła się w Polsce ogromnym zainteresowaniem. Ludzie niemal wyrywali sobie z rąk pluszaki w kształcie owoców i warzyw, a w internecie można było przeczytać wiele historii świadczących o tym, że akcja bije rekordy popularności. Jak już pisaliśmy, Biedronka od 5 kwietnia rozpoczęła kolejną kampanie reklamową - "Kropka po kropce", tym razem zbierane punkty przełożą się na rabaty na kolejne zakupy.

Zobacz również: Wielka promocja w Biedronce. Ponad 2 tys. produktów tańsze o VAT

Z badań przeprowadzonych na życzenie TCC Retail Marketing, firmy odpowiadającej za kampanię "Gang Świeżaków", wynika, że większość Polaków chce aby takich akcji było więcej. 56 procent ankietowanych przyznało, że dzięki takim zabiegom sieci cenią ich lojalność. Aż 40 procent pytanych potwierdziło, że po kampanii odwiedza Biedronkę częściej.

Sprawdź też: Lidl idzie w ślady Biedronki. Wprowadza do oferty smartfony [ZDJĘCIA]

Pierwsza edycja kampanii świeżaków ruszyła w naszym kraju pod koniec sierpnia 2016 roku. Jej mechanizm zakładał zbieranie naklejek. Za każde wydane 40 złotych otrzymywaliśmy jedną taką naklejkę. Konsumenci mogli również zdobyć dodatkowe naklejki za używanie karty „Moja Biedronka" oraz za zakup świeżych warzyw i owoców. Łącznie, do tej pory przeprowadzono trzy odsłony kampanii - „Gang Świeżaków", „Gang Świeżaków Świątecznie" i „Gang Świeżaków 2". W ramach ostatniej edycji akcji klienci Biedronki odebrali 6 miliony zabawek.

 

 

Źródło: wirutalnemedia.pl

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze