Polacy pokochali tę aplikację! 3 miliony użytkowników w nieco ponad rok

2020-08-06 12:23 Karolina Januszek
Żabka
Autor: Materiały prasowe Żabka

Aplikacja mobilna Żabki okazała się strzałem w dziesiątkę. W ponad rok "żappka" zgromadziła 3 miliony użytkowników. Jak podaje sieć zainteresowanie narzędziem w ostatnich miesiącach dynamicznie rosło, a nowe funkcjonalności, m.in. możliwość zamawiania produktów w ramach usługi „Zamów i odbierz” czy płatności bezdotykowe Żappka Pay, zostały wdrożone w czasie pandemii dla zwiększenia wygody i bezpieczeństwa klientów sieci.

Aplikacja żappka jest dostępna dla klientów od końca maja 2019 roku. Narzędzie jest stale aktualizowane i wprowadzane są nowe funkcje odpowiadające oczekiwaniom jej użytkowników. Oferuje ona między innymi specjalne promocje na wybrane produkty oraz dedykowaną ofertę tworzoną z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji. Aplikacja pozwala także na zbieranie w programie lojalnościowym tzw. żappsów, czyli punktów wymienialnych na nagrody.

Czytaj również: Takiej promocji jeszcze nie było! Rossmann rozdaje biżuterię znanej marki

– Zakładaliśmy, że na koniec 2020 roku z aplikacji żappka będzie korzystać ok. 3 mln użytkowników. Tymczasem, mimo panującej od marca pandemii, zainteresowanie aplikacją w ostatnich miesiącach dynamicznie rosło, a liczba ta została już przekroczona. Z pewnością przyczyniły się do tego wprowadzone w pierwszym półroczu nowe funkcjonalności, takie jak możliwość zamawiania produktów w ramach usługi „Zamów i odbierz”, płatności bezdotykowe Żappka Pay oraz rozwój działań mających na celu zwiększanie zaangażowania użytkowników, czyli liczne promocje i wyzwania z nagrodami. Co ważne, sukces aplikacji żappka to także sukces naszych pracowników, którzy zajmują się tworzeniem i wdrażaniem narzędzi cyfrowych w naszej firmie – mówi Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych i Rozwoju w firmie Żabka Polska.

Zobacz też: Darmowe szczepienia przeciw grypie? Będzie wniosek

W kwietniu sieć Żabka rozpoczęła testy usługi „Zamów i odbierz”, dającej możliwość zamówienia produktów poprzez aplikację żappka, zapłaty za nie i odbioru bezpośrednio w sklepie. Obecnie usługa dostępna jest w 150 sklepach Żabka na terenie 6 miast. Mogą z niej korzystać klienci wybranych Żabek w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie i Bydgoszczy. Od połowy czerwca we wszystkich sklepach Żabka można korzystać także z nowej usługi Żappka Pay, czyli możliwości płacenia aplikacją żappka. Ma ona na celu usprawnienie i przyspieszenie procesu zakupowego przy kasie oraz łatwiejsze korzystanie z funkcjonalności dostępnych w aplikacji.

13 mln zł ukryte w mieszkaniu na Dolnym Śląsku! CBŚP rozbiło grupę przestępczą.

Rozwijamy nasz serwis dzięki wyświetlaniu reklam.

Blokując reklamy, nie pozwalasz nam tworzyć wartościowych treści.

Wyłącz AdBlock i odśwież stronę.

Najnowsze