Dyskont i hurtownia w jednym
Supeco to znana międzynarodowa marka sklepów należąca do Grupy Carrefour, która odniosła sukces w Europie Zachodniej. Rozwój konceptu Supeco na polskim rynku jest wynikiem realizowania przez Carrefour przyjętej strategii omnikanałowości. Sklepy pod szyldem Supeco łączą format dyskontu oraz hurtowni i dedykowane są zarówno klientom indywidualnym, jak również biznesowym, prowadzącym działalność gospodarczą w handlu oraz branży HORECA. To oferta dla poszukujących szerokiego wyboru produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach i możliwości dokonania zakupów hurtowych.
- Uniwersalność formatu Supeco została doceniona przez polskich konsumentów i sklepy w krótkim czasie zdobyły duże grono lojalnych klientów. Realizując przyjętą strategię omnikanałowości dbamy o dywersyfikację kanałów sprzedażowych. Rozwijamy markę Supeco i konsekwentnie poszerzamy portfolio sklepów tego formatu o kolejne lokalizacje – mówi Tareck Ouaibi, wiceprezes i dyrektor operacyjny Carrefour Polska. Starogard Gdański oraz Zabrze to kolejne po Jaworznie, Piekarach Śląskich, Tarnobrzegu i Gostyniu miasta, w których otworzyliśmy sklepy Supeco - dodaje Tareck Ouaibi.
Palety i lady
W asortymencie sklepów Supeco znajdują się produkty świeże, jak również pakowane oraz kosmetyki, alkohol i chemia domowa. Większość towarów wyeksponowanych jest na paletach i regałach wysokiego składowania znanych z formatu cash&carry. Klienci mogą jednak również kupić produkty świeże z lad tradycyjnych, a także warzywa i owoce. Supeco kładzie bardzo duży nacisk na atrakcyjność cenową, którą zawdzięcza m.in. prostocie swoich aktywów. Ambicją nowego formatu jest oferowanie produktów w najbardziej atrakcyjnych cenach na lokalnym rynku, a także organizacja regularnych promocji typu multisaver (kup więcej za mniej).