Lidl

i

Autor: Wojciech Strozyk/REPORTER

Polacy przeszarżowali. Lidl kończy ze zwrotami pieniędzy za „nieudane” zakupy

2016-11-09 11:59

Wczoraj media obiegła wiadomość o gigantycznym wybuchu polskiego cwaniactwa. Sieć dyskontów Lidl wprowadziła promocję, która pozwalała klientom odzyskać pieniądze za zakup produktów marek własnych Lidla, jeśli te nie spełniały ich oczekiwań. Ludzie wykorzystali to na masową skalę, zmieniając placówki dyskontu w miniwysypiska śmieci! W związku z tym dyskont wycofuje się z promocji.

Aby skorzystać z oferty wystarczyło oddać do sklepu puste opakowanie po produkcie, który nie spełnił oczekiwań klienta. Przez to ludzie zaczęli wyjmować z paczek towar (w domach labo nawet na parkingach przed sklepami) i zwracać je do dyskontów. Wielu uczciwych klientów marki skarżyło się, że przez to sklepy Lidl zmieniają się w wysypiska śmieci.

ZOBACZ TEŻ: Lidl nie docenił „sprytu” Polaków. Miała być promocja, jest śmietnik

„Podjęliśmy decyzję o zakończeniu z dniem 8 listopada 2016 r. promocji objętej zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków). Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta. Oczywiście, wszyscy Klienci, którzy dokonali zakupów przed dniem zakończenia akcji, nadal mogą korzystać z uprawnień wskazanych w jej zasadach w odniesieniu do produktów wcześniej nabytych” - czytamy w komunikacie prasowym przesłanym nam przez biuro prasowe Lidla.

ZOBACZ TEŻ: Lidl wzorem Biedronki pokazuje listę zarobków. W którym sklepie płacą więcej?

Na swoim profilu facebookowym, z którego usunięto już post informujący o wprowadzeniu promocji, czytamy zaś, że ci, którzy do wczoraj zakupili produkty objęte promocją, mogą dokonać zwrotu w ciągu 30 dni od daty zakupu. „W przyszłości długofalowo będziemy rozwijać udogodnienia w zakresie zwrotów produktów marek Lidla oraz nowych konceptów promocyjnych” - deklaruje Lidl.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze