Uwaga, zmiana czasu! Warto pamiętać, że w nocy z soboty na niedzielę, przestawiamy zegarki z godziny 2 na 3 - tym samym wracając do czasu letniego.
Pekao S.A.
Bank poinformował, że 25.03 od godziny 1:30 czasu zimowego do godziny 3:30 czasu letniego nastąpi przerwa techniczna w dostępie do serwisów Pekao24, serwisów Xelion i usług maklerskich.
Sprawdź koniecznie: Pracownik banku chciał wyprowadzić 165 tys. zł. Jaki miał plan?
Bank Zachodni WBK
W dniu 25.03.2018 r. w godzinach 0.30-3.30, klienci banku nie będą mogli zlecać transakcji w bankowości mobilnej i internetowej, a także płacić w sklepach internetowych i korzystać z BLIKA.
mBank
W nocy z 24 na 25 marca (z soboty na niedzielę) bank będzie przeprowadzać prace modernizacyjne. Dlatego w godzinach 03:00 (czasu zimowego) – 07:00 (czasu letniego) nie zapłacisz kartą, nie wypłacisz gotówki z bankomatu oraz nie skorzystasz z wpłatomatu. W godzinach 22:00 (czasu zimowego) – 08:30 (czasu letniego) nie złożysz wniosku. Pomiędzy 03:00 (czasu zimowego) – 08:00 (czasu letniego) nie skorzystasz z aplikacji mobilnej, nie zalogujesz się też na swoje konto w internecie.
ING Bank Śląski
W nocy z soboty na niedzielę w godzinach od 00:00 do 05:30 (czasu letniego) planowane są w banku prace serwisowe. W związku z pracami niedostępne będą: bankomaty i wpłatomaty, płatności BLIK, przelewy z kart kredytowych, aplikacji mobilna Moje ING mobile, system bankowości internetowej dla klientów korporacyjnych ING Business i jego wersja mobilna, system ING CardsOnLine (odpowiedzialny za prezentację danych kartowych, transakcji i wyciągów), system rozliczeń płatności natychmiastowych Express Elixir.
W związku z pracami nie będzie również możliwości aktywowania kart, nadawania PIN oraz mogą występować problemy w realizacji transakcji kartowych. Przelewy wewnętrzne tj. pomiędzy rachunkami w ING Banku Śląskim, przyjęte do realizacji 24-ego marca po godz. 15.00, będą realizowane tego samego dnia, natomiast zostaną zaksięgowane w poniedziałek 26 marca br. Przelewy zewnętrzne przyjęte do realizacji 24-ego marca po godz. 15:00 zostaną zrealizowane w poniedziałek 26 marca br.
Zobacz również: Wojna o klienta w bankach. Gdzie jest najtaniej [RANKING]
Credit Agricole
Serwisy bankowości elektronicznej CA24 będą wyłączone w nocy z soboty na niedzielę od godz. 0.00 do godz. 5.00 rano.
W szczególności niedostępne będą serwisy CA24 (internetowy, mobilny, tekstowy), automatyczny serwis telefoniczny IVR oraz płatności internetowe Przelew Online. Nie będzie więc np. można zalogować się na swoje konto w e-banku i aplikacji mobilnej, jak również zapłacić za zakupy przelewem online w sklepie internetowym.
Nie będzie możliwe również otrzymywanie powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą czy odpowiedzi na wysłane zapytanie o saldo. Serwis telefoniczny CA24 będzie dostępny wyłącznie w zakresie zastrzegania kart. Bank nie przewiduje utrudnień w korzystaniu z kart płatniczych w sklepach i punktach usługowych, a także przy wypłacie gotówki z bankomatów. Wpłaty dokonane na rachunek za pośrednictwem wpłatomatów zostaną zaksięgowanie w niedzielę po godz. 5.00 rano.
Bank Pocztowy
W dniach 23 marca (piątek) od godziny 20.00 do 24 marca (sobota) do godz. 18.00 bankowość internetowa Pocztowy24, Pocztowy24 Biznes oraz Pocztowy SMS będą niedostępne. Infolinia będzie dostępna tylko w trybie informacyjnym. Płatności kartą oraz wypłaty z bankomatu będą dostępne. Bank poinformował również, że do 24 marca do godz. 18.00 nie będzie możliwości składania wniosków o kartę płatniczą, kredytową i rachunki.
Od niedzieli 25 marca od godziny 19.00 do poniedziałku 26 marca do godz. 13.00 nie będzie można płacić kartą Mastercard w internecie, natomiast 26 marca od godz. 12.00 do godziny 19.00 nie będzie można płacić kartą Visa w internecie.