Rekordowa zbiórka dla WOŚP w Lidlu

2020-01-15 4:15 KaJa
Lidl sklep
Autor: Shutterstock Lidl sklep

Za nami 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wiele wskazuje, że tegoroczna edycja będzie rekordowa, na dzień dzisiejszy bowiem deklarowana kwota wpłat wynosi ponad 15 milionów złotych. Po raz 11 Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy była wspierana przez Lidl, dzięki zbiórkom organizowanym przez sieć udało się zebrać 4 miliony złotych.

Od 11 lat wspólnego grania Lidla Polska z Orkiestrą udało się przeznaczyć aż 24 mln złotych na zakup sprzętu medycznego. Jak informowała sieć celem tegorocznej zbiórki było pozyskanie środków dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej.

Czytaj również: Aukcje WOŚP 2020 – Najciekawsze i najdroższe. Rekordowy medal Olgi Tokarczuk

Klienci Lidla wspierać WOŚP mogli na kilka sposobów, we wszystkich sklepach Lidl już 30 grudnia pojawiły się specjalne skarbony, a dodatkowo można było nabyć gadżety WOŚP, których całkowity zysk ze sprzedaży został przekazany na rzecz 28. Finału WOŚP. Wciąż trwają jeszcze trzy aukcje internetowe zorganizowane przez Lidl Polska:

- kulisy powstawania odcinka Kuchni Lidla z Kingą Paruzel,
- kulisy powstawania odcinka Kuchni Lidla z Karolem Okrasą,
- zaproszenie dla dwóch osób na kolację przygotowaną przez Karola Okrasę w restauracji Platter by Karol Okrasa,

Sprawdź także: Ile są warte Oscary? Zobacz, ile zarobią nominowani i nagrodzeni

Jesteśmy dumni, że po raz jedenasty zagraliśmy wspólnie z Orkiestrą! Przez wszystkie lata udało nam się zebrać łącznie aż 24 mln złotych! W tym roku tradycyjnie zorganizowaliśmy zbiórkę na rzecz WOŚP w naszych sklepach, a ponadto oferowaliśmy gadżety Orkiestry, których całkowity zysk ze sprzedaży przekazaliśmy na rzecz Fundacji. Oprócz tego – wciąż można wziąć udział w aukcjach internetowych, w których do wylicytowania jest m.in. zaproszenie dla dwóch osób na kolację przygotowaną przez szefa kuchni Karola Okrasę w restauracji Platter by Karol Okrasa lub dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla. Zachęcamy do pomagania razem z nami, pobijmy wspólnie kolejny rekord – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.