Sklep Spar w Radlinie

i

Autor: www.spar.pl Sklep Spar w Radlinie

Konkurencja dla Świeżaków i Lidlaków? Sieć marketów Spar wprowadza swoje pluszaki

2017-09-07 15:19

Sieci handlowe walczą o klientów na pluszaki. Pierwsza w tym sezonie wprowadziła specjalne maskotki Biedronka, na jej akcję natychmiast odpowiedział w podobny sposób Lidl, teraz do walki przyłączył się Spar.

Konkurencja dla Świeżaków i Lidlaków?
Akcja w sieci Spar działa podobnie jak programy w pozostałych sieciach. Program lojalnościowy polega na tym, że klienci za zebrane naklejki będą mogli zdobywać pluszaki znane z bajki "Epoka lodowcowa" (Ice Age). Program wystartuje 15 września we wszystkich sklepach tej sieci. W ramach oferty znaczkowej klienci sieci będą mogli zbierać specjalnie przygotowane znaczki-naklejki, a następnie wymieniać je na nagrody. Za każde wydane 25 złotych klient otrzyma naklejkę. Po zebraniu 4 punktów klient będzie mógł kupić po okazyjnej cenie kubek z postaciami z bajki "Ice Age". Jeśli uda się zebrać 6  punktów, to będzie można kupić jednego z kilku pluszaków. Naklejki można zbierać do 23 listopada.

Zobacz również: Oto, jak wyglądają nowe Świeżaki i Juniorzy z Biedronki [ZDJĘCIA]

Sprawdź także: Ukradła 1378 naklejek na Świeżaki z Biedronki. Grozi jej 5 lat więzienia

Przeczytaj też: Oto, jak wyglądają Lidlaki. Nowe maskotki z Lidla [ZDJĘCIA]

Zerknij koniecznie: Spór o darmowe Świeżaki dla pracowników Biedronki. Związkowcy protestują!

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze