Konkurencja dla Świeżaków i Lidlaków?
Akcja w sieci Spar działa podobnie jak programy w pozostałych sieciach. Program lojalnościowy polega na tym, że klienci za zebrane naklejki będą mogli zdobywać pluszaki znane z bajki "Epoka lodowcowa" (Ice Age). Program wystartuje 15 września we wszystkich sklepach tej sieci. W ramach oferty znaczkowej klienci sieci będą mogli zbierać specjalnie przygotowane znaczki-naklejki, a następnie wymieniać je na nagrody. Za każde wydane 25 złotych klient otrzyma naklejkę. Po zebraniu 4 punktów klient będzie mógł kupić po okazyjnej cenie kubek z postaciami z bajki "Ice Age". Jeśli uda się zebrać 6 punktów, to będzie można kupić jednego z kilku pluszaków. Naklejki można zbierać do 23 listopada.
Zobacz również: Oto, jak wyglądają nowe Świeżaki i Juniorzy z Biedronki [ZDJĘCIA]
Sprawdź także: Ukradła 1378 naklejek na Świeżaki z Biedronki. Grozi jej 5 lat więzienia
Przeczytaj też: Oto, jak wyglądają Lidlaki. Nowe maskotki z Lidla [ZDJĘCIA]
Zerknij koniecznie: Spór o darmowe Świeżaki dla pracowników Biedronki. Związkowcy protestują!