Starbucks wprowadza nowe zasady sprzedaży. Sieć kawiarni w godzinach wieczornych (godzinę przed zamknięciem lokalu, czyli w większości lokalizacji od godz. 17 lub 21) będzie taniej sprzedawać wybrane produkty. Na liście żywności z 50 proc. upustem znajdą się muffiny, kanapki i inne przekąski o krótkim terminie przydatności do spożycia. Produkty te będą oznaczone naklejką o treści: „50 procent tańsze jedzenie, 100 proc. na dobroczynność”. Na razie na takie upusty będzie można liczyć w kawiarniach tej sieci w Wielkiej Brytanii. Sieć zapowiedziała, że całkowity dochód ze sprzedaży przecenionej żywności trafi na konto organizacji charytatywnej Action Against Hunger, walczącej z niedożywieniem dzieci w 40 krajach świata. Działanie sieci Starbucks może posłużyć za przykład dla innych sieciówek oferujących żywność, która szybko się psuje i jeśli nie zostanie w porę sprzedana, trafia do śmietnika.
Źródło: "Puls Biznesu"
Zobacz: Za ogórki konserwowe i orzechy płacimy w Lidlu więcej niż Brytyjczycy
Przeczytaj: Konkurencja dla świeżaków i lidlaków?