Niemiłą niespodziankę w paczce z warzywami znalazła klientka jednego ze sklepów Aldi SÜD w Wielkiej Brytanii. Część martwego zwierzęcia odkryła, chowając mrożonkę do lodówki po przyrządzeniu obiadu dla swojej wnuczki.
Sprawdź także: Aldi i Lidl zlecają kierowcom rozładunek samochodów. Pracownicy protestują
Z paczką, w której poza mrożonymi warzywami, znajdowała się także połowa szczura, Brytyjka udała się do sklepu, gdzie kupiła produkt. Na miejscu w ramach przeprosin zaproponowano jej 30 funtów (ok. 140 zł) zniżki na kolejne zakupy. Klientki nie usatysfakcjonowało to rozwiązanie, w związku z czym postanowiła skontaktować się z biurem sieci. W odpowiedzi na przesłane zdjęcie szczura w paczce warzyw, zaoferowano jej 550 funtów (prawie 2 600 zł). Kobieta jednak i tym razem odmówiła przyjęcia rekompensaty. Zaznaczyła jednocześnie, że czuła się źle psychicznie przez to, że zaserwowała wnuczce warzywa z paczki, w której znajdował się martwy szczur.
Czytaj też: Ile kosztują foliówki w popularnych sklepach [Lidl, Biedronka, Tesco]?
Jak poinformował „The Sun", to nie pierwszy taki przypadek w sklepach sieci Aldi SÜD. Do firmy wpłynęły co najmniej trzy skargi w podobnych sprawach. Dwie pochodziły od organizacji zajmujących się zdrowiem środowiskowym, zaś trzecia – od klienta, który znalazł w mrożonce fragmenty martwego zwierzęcia.
Zobacz również: Energetyki jak alkohol. W tych sklepach nie kupią ich dzieci
Polscy przedstawiciele sieci uspokajają klientów.
"Sklepy w Polsce działają pod szyldem ALDI Nord. Wspomniana sytuacja nie dotyczy sieci ALDI w Polsce. Jako odrębna sieć, posiadamy innych dostawców i wśród nich nie znajduje się producent mrożonek Agrifreez. Nie współpracujemy z tym dostawcą, nasi klienci mogą być spokojni" - czytamy komunikacie przesłanym do redakcji Superbiz.pl.
Źródło: onet.pl, wprost.pl