Jak na razie nowe bilbordy zawisły w dwóch miejscach w Warszawie przy ulicy Mińskiej. Przedstawiają leżącą kobietę, której twarz jest zasłonięta włosami i wysuniętą ręką. Obok niej widać kałużę krwi. Zdjęcie ma najprawdopodobniej przedstawiać ofiarę przemocy, bądź próbę samobójczą. Kobieta jest ubrana w rajstopy marki Adrian i białą koszulę. Na bilbordzie oprócz zwyczajowego logo producenta widnieje również napis: "Wszyscy słyszeli, ale nikt nie wysłuchał".
Czytaj też: Spis Powszechny. Jak wziąć udział w loterii. Nagrody. Zasady
Na temat nowej kampanii reklamowej, w mediach społecznościowych, postanowiła wypowiedzieć się Pani prezes Fabryki Rajstop Adrian, Małgorzata Pomorska.
- Postanowiliśmy poruszyć temat samobójstw i prób samobójczych ,dotykające w szczególności osób młodych, będących wynikiem depresji, braku zrozumienia, osamotnienia, niezgody i rozwodów rodziców, zbyt wysoko stawianej poprzeczki w szkole, porzucenia przez kochana osobę, utraty pracy, czy pandemii, z którą tak wiele ludzi, z różnych powodów nie jest w stanie sobie poradzić - zaznaczyła.
Fabryka Rajstop Adrian kolejny raz szokuje, takiej reklamy rajstop jeszcze nie widzieliście!
Firma Adrian nie pierwszy raz zaskakuje kontrowersyjnym podejściem do prowadzonej przez siebie kampanii reklamowej. W przeszłości również sięgała do niecodziennych rozwiązań i aktualnych społecznie tematów. Dwa lata temu w kampanii reklamowej wystąpiła Karolina Piasecka, która w przeszłości była ofiarą przemocy domowej ze strony męża, znanego polityka partii rządzącej. Kobieta pokazała się ze zranioną twarzą, w defensywnej, przerażonej pozie, a nad jej głową widniała zaciśnięta, męska pięść. Całość okraszona była sentencją z podpisem Pani Piaseckiej: "Walcz o siebie! Ja to zrobiłam!!”.
Zobacz również: 500 plus. Bogaci korzystają więcej z programu niż biedni Polacy
W 2018 roku kampania firmy nawiązywała do, odbywających się w tym czasie, wyborów samorządowych, hasłem: "Numer 1 na wszystkich listach!". Natomiast dwa lata wcześniej główną postacią na zdjęciach była Anna Grodzka, a hasło głosiło: "Każdy może być sobą". Z kolei w 2015 roku z okazji Święta Zmarłych na bilbordach firmy Adrian pojawiła się kobieta w seksownych, czarnych pończochach, która opierała się o grób. Zeszłoroczna kampania również zaskoczyła. Nawiązywała oczywiście do pandemii koronawirusa i przedstawiała kobietę zasłaniającą usta i nos koronkową maseczką.
Jak na razie, poza wpisem w mediach społecznościowych, ani prezes firmy Małgorzata Rosołowska-Pomorska, ani samo przedsiębiorstwo Fabryka Rajstop Adrian nie komentują zapoczątkowanej w Warszawie akcji promocyjnej.