Elton John

i

Autor: East News Elton John

Ta świąteczna reklama pobije dziadka Allegro? [WIDEO]

2018-11-16 15:44

Bożonarodzeniowa reklama brytyjskiej firmy Jon Lewis zachwyciła internautów. Sklep do kampanii reklamowej zaprosił Eltona Johna, chcąc w ten sposób oddać hołd muzykowi. Według zachodnich mediów piosenkarz otrzymał wynagrodzenie w wysokości 6,5 mln dol. za cztery dni zdjęciowe. Czy popularnością przebije wzruszającą reklamę Allegro?

Założona w 1864 roku firma John Lewis tradycyjnie przygotowuje na święta reklamę swoich domów handlowych. W tym roku spot jest sentymentalną podróżą w przeszłość Eltona Johna i najważniejsze momenty jego kariery. Wszystko w akompaniamencie słynnego hitu "Your Song".

Magiczna moc prezentów
Reklama nosi tytuł „The Boy and The Piano”, czyli „Chłopiec i fortepian”. Film ma na celu pokazać, jak wielką moc mają świąteczne prezenty i w jaki sposób mogą one wpłynąć na życie małego dziecka. W reklamie widzimy początki kariery Eltona Johna oraz jego wyjątkową pasję do muzyki, zaszczepioną już w dzieciństwie. Najważniejszym prezentem artysty było pierwsze pianino, które dostał od mamy i babci, dlatego wideo zakończone jest hasłem "Niektóre prezenty są czymś więcej niż tylko prezentami".

- To była dla mnie wspaniała okazja do refleksji nad moim muzycznym życiem i niesamowitej podróży, którą obyłem począwszy od pierwszych prób grania na fortepianie mojej babci. To wtedy muzyka pojawiła się w moim życiu. Reklama jest absolutnie fantastyczna i naprawdę kocham każdą minutę bycia jej częścią – powiedział bohater spotu.

Wzorcowe kampanie
Za kreację reklamy odpowiada agencja Adam & Eve/DDB, a za reżyserię – wielokrotnie nagradzany autor spotów reklamowych Seb Edwards. Od wielu lat na świąteczne kampanie John Lewis czeka cały świat. Co roku są bardzo chętnie oglądane na YouTube i zdobywają wyróżnienia na najważniejszych festiwalach reklamowych.

Najpopularniejszy polski spot
Warto przypomnieć, że pod koniec 2016 roku świat zachwycił się świąteczną reklamą Allegro. Kampanię reklamową serwis rozpoczął pod hasłem „Czego szukasz w święta?” Przy tym spocie naprawdę trudno było się nie wzruszyć.
Dziadek uczący się angielskiego z samouczka dla początkujących, aby móc porozmawiać ze swoją wnuczką podbił serca widzów i to nie tylko z Polski. Nic dziwnego, że to była najpopularniejsza polska reklama na YouTube. Co więcej, agencja reklamowa Bardzo, która odpowiadała za spot, zdobyła Brązowego Lwa na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2017.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze