Oddano.pl

i

Autor: NB Oddano.pl

Tajemnica Oddano.pl rozwiązana. Wiemy, co prezentuje kampania

2017-11-25 11:58

W Internecie pojawiła się jakiś czas temu kampania Oddano.pl, która miała teaserową odsłonę  – była zapowiedzią właściwej kampanii firmy lub produktu, którego nie ujawniono aż do wczoraj. Seria spotów „rodziny Oddano" okazała się reklamą aplikacji mobilnej BeamUp służącej do przesyłania, odbierania i dzielenia płatności między kilka osób.

Spoty umieszczane na stronie oddano.pl przedstawiały krótkie epizody, w których odtwórcami głównych ról byli Andrzej Grabowski oraz Tomasz Oświeciński. W filmikach pokazują, jak szykują się do gangsterskiego skoku. Rulon (w tej roli Andrzej Grabowski) oraz Drobny (w tej roli Tomasz Oświeciński), opowiadali co robią, by odzyskać długi.

„Rodzina Oddano" na stronie internetowej zachęcała, by „ściągnąć rodzinne długi" hasłem: „Ziomek wisi Ci chajs? Wpisz tutaj jego ksywę z Insta, a my zaczniemy go obserwować". Kampania oprócz strony internetowej obejmowała także Instagrama.

Aplikacja BeamUp ma służyć do bezpłatnego przesyłania, odbierania i dzielenia płatności pomiędzy kilku użytkowników. Użytkownicy „apki" mają mieć też dostęp do ofert dopasowanych do ich preferencji. Rozwiązanie ma ułatwić dzielenie się płatnościami między znajomymi, na przykład gdy zrzucają się na prezent dla znajomego czy płacą wspólnie za zakupy.

Po co powstała aplikacja? Z badania przeprowadzonego wśród 20-30-latków wynikało, że wciąż bardzo dużym problemem jest odzyskanie „długów" od znajomych i rodziny. Co więcej, dla pożyczającego wstydliwym faktem jest konieczność upominania się o gotówkę.
Kampania nowej aplikacji ma przebiegać pod hasłem #KumpleSięLiczą.

Polecamy: Kolejny dzień wielkich promocji. Już 27 listopada wypada Cyber Monday


Źródło: /oddano.pl /wirtualnemedia.pl

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze